تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815219079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های امام و رهبری در ارتباط ایران با امریکا تعیین کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سیاست های امام و رهبری در ارتباط ایران با امریکا تعیین کننده است کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سیاست ها و خط مشی امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد تعامل با امریکا را چراغ راه و تعیین کننده دانست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈمصطفی علماˈ در خطبه های نماز جمعه شهر کرمانشاه، با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع ارتباط ایران و امریکا، اظهار کرد: تنها یکسال پس از پیروزی انقلاب بود که امریکا به صورت یک طرفه ارتباطش با ایران را قطع کرد و امام هم در واکنش به این اقدام، گفتند که گرگ و میش نمی توانند با هم ارتباط داشته باشند.
وی ادامه داد: امام راحل همان زمان بیان کردند که تا قطع وابستگی کامل با امریکای جهانخوار که صرفا نوکر و ذلیل می خواهد، نباید با این کشور ارتباطی داشته باشیم.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه گفت: امریکا و ایادی استکباری اش 60 سال به ملت ایران ظلم کردند و اموال ما را تاراج کردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم 35 سال است که برای انقلاب اسلامی ایجاد مزاحمت می کند لذا در چنین شرایطی تنها ادامه راه امام راحل و تبعیت از سیاست های مقام معظم رهبری است که به کمک ما خواهد آمد.
وی در ادامه به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر، رهبر انقلاب در نامگذاری سال ها همواره بر اقتصاد تاکید داشته اند که این مساله وظیفه و رسالت همه مدیران، دستگاه ها و مردم را برای شکوفایی اقتصادی کشور سنگین تر می کند.
وی با بیان اینکه از نگاه رهبری، مقوله فرهنگ بر سایر حوزه های سیاست و اقتصاد اولویت دارد، اظهار کرد که اگر دارای فرهنگی صحیح نباشیم، تحولی مثبت در حوزه های سیاسی و اقتصادی کشور نیز رخ نمی دهد.
آیت الله علما گفت: همه دستگاه های متولی امر فرهنگ در این سال دارای رسالتی خطیر هستند و باید توان مضاعفی برای تحول در حوزه فرهنگ با همفکری و روحیه جهادی به خرج دهند.
وی توجه به مساله حجاب در جامعه، ترغیب مردم به استفاده از تولیدات داخلی و پرهیز دادن ایرانیان از اسراف و تشویق آنان به صرفه جویی و درست مصرف کردن را از شاخص های کار فرهنگی عنوان کرد که بر حوزه های دیگر جامعه می تواند دارای تبعات مفیدی باشد.
وی همچنین 19 فروردین روز جهانی بهداشت و سلامتی را یادآور شد و گفت: ریشه بهداشت و سلامتی در تقوای انسان هاست بدین معنا که هرچه میزان تقوای اشخاص بالاتر باشد به همان نسبت از سلامت و بهداشت ظاهری، معنوی و روانی بیشتری برخوردار هستند.
امام جمعه کرمانشاه، همچنین 19 فروردین سالروز شهادت آیت الله محمدباقر صدر و خواهرش بنت الهدی را به دست عوامل رژیم بعث یادآوری و برای این شهدا علو درجات آرزو کرد.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه همچنین مناسبت های روز فناوری هسته ای، شهادت شهید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب و نیز سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی را گرامی داشت.
وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب 100 امام که منشا خدمات ارزنده ای به خانوارهای کم بضاعت و محروم جامعه شد را مورد اشاره و تکریم قرار داد.
571/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن