تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمايش موشکي کره جنوبي در واکنش به تهديدهاي همسايه شمالي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۴۱ب.ظ)
آزمايش موشکي کره جنوبي در واکنش به تهديدهاي همسايه شمالي وزارت دفاع کره جنوبي از پرتاب آزمايشي يک موشک بالستيک با برد 500 کيلومتر خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، کيم مين‌ساک، سخنگوي وزارت دفاع کره جنوبي، امروز (جمعه) با اعلام تلاش‌هاي سئول براي افزايش برد موشک‌ها تا 800 کيلومتر گفت اين کار براي مقابله با تهديد‌هاي موشکي کره شمالي و برنامه اتمي آن کشور صورت مي‌گيرد.
بر اساس اين گزارش وزارت دفاع کره جنوبي، پس از پرتاب آزمايشي يک موشک بالستيک با برد 500 کيلومتر در پاسخ به آزمايش‌هاي اخير کره شمالي، اعلام کرد آن کشور برد موشک‌هاي خود را افزايش مي‌دهد تا تمام خاک همسايه شمالي را در بر گيرد.
کره شمالي هفته گذشته يک موشک بالستيک با برد 1300 کيلومتر را آزمايش کرده بود.
خبرگزاري رسمي کره جنوبي اعلام کرد که دولت در صدد است تا با توليد موشکي با برد 800 کيلومتر، در سال آينده ميلادي دست به آزمايش آن بزنند.
ميان دو کره شمالي و جنوبي از زمان جنگ دو کره در آغاز دهه پنجاه سده بيستم صلحي به دست نيامده و هر دو در وضعيت آتش‌بس به سر مي‌برند. طي سال‌هاي گذشته بارها وضعيت در اين شبه‌جزيره بحراني شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن