تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکان مسافران نوروزی اردبیل به 260 هزار نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل تقی زاده با مهر مطرح کرد:
اسکان مسافران نوروزی اردبیل به 260 هزار نفر رسید
اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل تعداد مسافران نوروزی اسکان یافته در این استان را طی 15 روز گذشته بیش از 260 هزار و 511 نفر عنوان کرد.



یحیی نقی زاده در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این تعداد گردشگر داخلی و خارجی در 230 مرکز اقامتی در قالب هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و نیز خانه های استیجاری اسکان یافته اند. وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار نفر نیز به دلیل شرایط جوی استان اسکان اضطراری یافته بودند، ادامه داد: در مجموع برای اعطیلات نوروزی امسال 12 هزار تخت در این استان ساماندهی شده بود. مدیرکل میراث فرهنگی استان همچنین از ورود بیش از 10 هزار و 457 گردشگری خارجی به اردبیل طی این مدت خبر داد و تصریح کرد: 12 هزار و 165 نفر نیز از اتباع خارجی نیز در 15 روز اخیر از طریق پایانه مرزی بیله سوار از کشور و این استان خارج شده اند. وی با بیان اینکه ورود گردشگران خارجی به استان طی روزهای اول عید 6.45 درصد افزایش نشان می داد، تاکید کرد: سالانه بیش از 500 هزار نفر از اتباع آذری از طریق پایانه مرزی بیله سوار به ایران سفر می کنند. نقی زاده با بیان اینکه بیشتر این افراد در قالب گردشگری سلامت وارد استان می شوند، متذکر شد: البته با توجه به تعطیلی مراکز درمانی خصوصی و نیز ایام جشن های نوروزی در کشور آذربایجان ورود مسافران برای درمان کاهش یافته و بیشتر سفرهای شکل گرفته در این مدت به منظور گردشگری و استفاده از جاذبه های این استان بوده است. وی با اشاره به اجرای هزار و 507 طرح نظارت و بازرسی از واحدهای اقامتی و پذیرایی استان عنوان کرد: مراکز اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر و نیز خانه های استجاری، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، آبگرم‌های سنتی، رستوران های و... از جمله مراکز نظارتی بوده است.


۱۳۹۳/۱/۱۴ - ۱۶:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن