تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب خبر توافق با گروگانگیران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تکذیب خبر توافق با گروگانگیران


پیگیری وضعیت سربازان ربوده شده، مسیر خودش را طی می‌کند و ما تلاش‌های لازم در این‌باره را انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله این تلاش‌ها نتیجه‌بخش خواهد بود. استاندار سیستان و بلوچستان برخی خبرهای نقل شده از وی مبنی بر توافق ایران برای تبادل 34 زندانی سنی با 4 سرباز گروگان گرفته شده را تکذیب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی اوسط هاشمی گفت : اینکه به نقل از من گفته شده است ایران 34 زندانی سنی را با 4 سرباز ربوده شده مبادله خواهد کرد، درست نیست و من این موضوع را تکذیب می‌کنم و هر کس ادعایی مبنی بر وجود فایل صوتی در این باره دارد باید این فایل را ارائه کند.
وی تاکید کرد: پیگیری وضعیت سربازان ربوده شده، مسیر خودش را طی می‌کند و ما تلاش‌های لازم در این‌باره را انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله این تلاش‌ها نتیجه‌بخش خواهد بود.
هاشمی درباره استفاده از ظرفیت گروه‌های ذی‌نفوذ و ریش‌سفیدهای محلی در بحث آزادی سربازان گفت: ما از ظرفیت این گروه‌ها و در واقع از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و در حال انجام اقدامات لازم در این‌باره هستیم. درهمین حال معاون آسیا و اقیانوسیه وزیرامورخارجه دیروز گفت که با وجود تهدید های روزهای گذشته گروهک تروریستی جیش العدل ، مرزبانان ایرانی گروگان گرفته شده در سلامت هستند و هیچ اقدام ناشیانه ای از سوی این گروهک انجام نشده است.
وی از انجام پیگیری ها و برگزاری جلسات مختلف از سوی وزارت خارجه برای آزادی مرزبانان ایرانی خبر داد و گفت: تلاش های ایران برای رهایی این سربازان ایرانی ادامه دارد.
این مقام مسوول در وزارت خارجه همچنین اضافه کرد که هنوز مدارکی برای اثبات ادعای گروگان گیران مبنی بر به شهادت رساندن یکی از این سربازان اسیر به دست نیامده است.
 گروهک موسوم به جیش العدل سه شنبه شب  با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که تا پایان مذاکرات درباره آزادی اسرا، هیچ گونه خطری جان مرزبانان ایرانی ربوده شده را تهدید نمی کند. آنها پیش از این تهدید کرده بودند که تا روز 13 فروردین ماه در صورت تحقق نیافتن خواسته هایشان یکی دیگر از اسرا را به شهادت می رسانند.
این در حالی است که گروهک تروریستی جیش العدل در سوم فروردین ماه ادعا کرد که گروهبان یکم جمشید دانایی فر رابه شهادت رسانده و به مسئولان ایرانی فرصت ده روزه ای برای آزادی زندانیان اهل سنت داد که در غیر این صورت مرزبانان ایرانی را خواهد کشت.


پنج شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن