تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812512558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوپ: به اشتباهات خودمان باختيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کلوپ: به اشتباهات خودمان باختيم
يورگن کلوپ سرمربي تيم بوروسيا دورتموند آلمان پس از شکست 3 بر صفر تيمش برابر رئال مادريد در صحبت هايي از بازي شاگردانش در اين مسابقه ابراز نارضايتي کرد.

بوروسيا دورتموند در ديدار رفت در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادريد با نتيجه 3 بر صفر شکست خورد تا شانس کمي براي صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

يورگن کلوپ سرمربي تيم فوتبال بوروسيا دورتموند آلمان پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش برابر رئال مادريد از دور رفت از مرحله يک چهارم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي اذعان کرد که تيمش بيش از اندازه بازي را ساده انگارانه گرفته بود.

کلوپ درباره شکست برابر ميزبان اسپانيايي گفت: مي توانم بگويم که دو پاس گل رئالي ها را ما به آن ها هديه داديم. آن ها با فوتبال سريعي که ارائه دادند خيلي زود توانستند دروازه ما را باز کنند اما در گل دوم و سوم بيشتر اشتباه ما تاثير گذار بود. ما در آن صحنه ها بيش از اندازه بازي را ساده گرفتيم و دو گل دريافت کرديم. امشب هيچگاه نتوانستيم آن طور که مي خواهيم دفاع کنيم. ما فضاي بسياري را در اختيار آن ها قرار داديم و نتوانستيم به آن شکل که مد نظر من بود آن ها را تحت فشار و پرس قرار دهيم. البته که اين را نيز نبايد فراموش کنيم که امشب ما به مصاف يکي از بهترين تيم هاي حال حاضر فوتبال دنيا رفتيم. تا لحظه آخر و سوت پايان مسابقه توانستيم موقعيت هاي گلزني زيادي خلق کنيم. طبيعي است که زدن يک گل مي توانست به ما در بازي برگشت کمک زيادي بکند. ما اگر مي تواستيم به گل برسيم، برتري 2 بر صفر آن هم در برابر چشمان هواداران مان اتفاق دور از انتظاري نبود اما متاسفانه ما به اندازه کافي با دقت عمل نکرديم و در گلزني ناکام مانديم.

سرمربي موفق آلماني در ادامه گفت: ما امشب به خصوص در ضربات نهايي مشکل داشتيم. از ضدحملات سريع بازيکنانم راضي هستم اما بايستي که براي موفقيت در زدن ضربات نهايي دقت بيشتري به خرج مي داديم. مي خواهم بگويم که اگر هفته آينده از گردونه رقابت ها خارج شويم، تنها به خاطر ضعف دفاعي مان نيست بلکه عدم دقت در زدن ضربات نهايي نيز به همين اندازه در حذف احتمالي ما موثر خواهد بود."

سرمربي دورتموند ادامه داد: "رئال مادريد نسبت به سال گذشته قدرتمند تر شده است. براي مثال آن ها در خط مياني اوزيل را از دست دادند اما به جاي او بيل، ايسکو و ايارامندي را خريداري کرده اند اما ما نسبت به فصل گذشته بازيکنان زيادي را از دست داده ايم. البته که تفاوت اصلي مسابقه امشب با ديدار فصل پيش، واکنش مان پس از دريافت گل بود، ما امشب پس از گل زودهنگام آن ها کمي احمقانه و بدون فکر بازي کرديم و گل هاي بيشتري را به آن ها هديه داديم."

کلوپ در پايان گفت:‌ من هيچ قولي به شما راجع به ديدار برگشت نخواهم داد. اما چيزي که به شما مي گويم اين است که ما در بازي هفته آينده به دنبال ارائه فوتبالي جذاب و زيبا خواهيم بود و مي خواهيم که در صورت امکان پيروز مسابقه شويم. در هر صورت هر اتفاقي که بيفتد، ما هيچ وقت دست از تلاش و مبارزه براي صعود دست نخواهيم کشيد."



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/14 09:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن