تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814731043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوپ: کارت زرد لواندوفسکی خنده دار بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کلوپ: کارت زرد لواندوفسکی خنده دار بود
کد خبر: ۳۸۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳ - 20 March 2014


سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دروتموند با انتقادشدید از داور مسابقه در محروم کردن بازیکن کلیدی تیمش کارت زرد لواندوفسکی را خنده دار دانست.


به گزارش ایسنا، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا هر چند در دیدار برگشت دیدار مقابل زنیت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد اما به لطف اندوخته 4-2 در دیدار رفت، پا به مرحله بعدی گذاشت. هر چند اتفاق ناخوشایند برای زردپوشان، کارت زرد مهاجم این تیم و محرومیت او از حضور در دیدار بعد بود.


لواندوفسکی در شرایطی با دریافت کارت زرد دیدار بعدی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد که توپ در شرایط نامتعادل با دستش برخورد کرد، اتفاقی که باعث شد داور به او کارت زرد بدهد.


بورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: کارت زردی که لواندوفسکی دریافت کرد واقعا خنده دار بود.


وی ادامه داد: همه می دانند که زنیت تیمی نبود که بخواهد مدعی قهرمانی باشد اما با این وجود به خوبی برای جبران شکست دیدار رفت جنگید. حالا ما به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یافته ایم و بازی های مهمی را در پیش رو داریم.


لواندوفسکی نیز در پایان بازی گفت: بازی خیلی خوبی به نمایش نگذاشتیم اما به هر حال به دور بعد راه پیدا کردیم. با این وجود همه می دانیم که می توانیم خیلی بهتر از این ها کار کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن