تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814776979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبداللهیان:ایران به رأی واقعی مردم سوریه احترام بسیار می‌گذارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عبداللهیان:ایران به رأی واقعی مردم سوریه احترام بسیار می‌گذارد
معاون وزیر امورخارجه کشورمان گفت: تنها راه حل مسئله سوریه، راه حل سیاسی و دمکراتیک است و ایران به رأی واقعی مردم سوریه احترام بسیار می‌گذارد.
آفتاب: معاون وزیر امورخارجه کشورمان گفت: تنها راه حل مسئله سوریه، راه حل سیاسی و دمکراتیک است و ایران به رأی واقعی مردم سوریه احترام بسیار می‌گذارد.


به گزارش ایسنا به نقل از الحیات، حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه خبری در سفارت ایران درکویت تصریح کرد: ایران در همین چارچوب در دیدار اخیر اخضر ابراهیمی فرستاده ویژه سازمان ملل از تهران، طرحی برای حل مسئله سوریه ارائه کرد به علاوه، ایران مذاکرات مستمر با ترکیه و قطر در این‌باره دارد و مذاکراتی را در آینده با کشورهای دیگر مانند عربستان در این باره برگزار خواهد کرد.


وی گفت: ما معتقدیم که سوریه شرایط سخت امنیتی را پشت سر گذاشته است و تروریسم در این کشور مسیر نابودی و اضمحلال را می پیماید.


وی در پاسخ به پرسشی درباره حضور حزب الله در سوریه تصریح کرد: جنبش حزب‌الله با حضور در بخشی از خاک سوریه درواقع از سرزمین لبنان دفاع می‌کند و همچنان که سید حسن نصرالله دبیرکل این جنبش گفته است در صورتی که گروههای تروریستی، سوریه را ترک کنند و تهدیدی علیه لبنان وجود نداشته باشد، دیگر دلیلی برای حضور حزب‌الله در سوریه وجود نخواهد داشت.


معاون وزیر امورخارجه کشورمان گفت: ایران اعتقاد دارد بشار اسد رئیس جمهور قانونی سوریه و منتخب مردم این کشور است و به رأی این مردم باید احترام گذاشت.


وی در پاسخ به پرسشی درباره اوضاع مصر تصریح کرد: ایران خواستار بازگشت مصر به مسیر دمکراسی است و برگزاری همه پرسی گامی در این مسیر به شمار می رود.


امیرعبداللهیان گفت: اشتباه محمد مرسی رئیس جمهور پیشین مصر این بود که از همه گروه‌ها و احزاب تأثیرگذار در این کشور استفاده نکرد، ما امیدواریم که این حادثه تکرار نشود و مصر برای همه مصری‌ها باشد.






تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن