تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه خواستار مبارزه دولت اوکراین با افراط گرایان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روسیه خواستار مبارزه دولت اوکراین با افراط گرایان شد مسکو-ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در بیانیه ای از دولت اوکراین خواستار مبارزه با افراط گرایان مسلح در این کشور شد.


به گزارش ایرنا، آلکساندر لوکاشویچ در این بیانیه از دولت اوکراین خواست در خلع سلاح و مبارزه با افراط گرایان این کشور به صدور بیانیه اکتفا نکرده و اقدامات قاطعانه در این زمینه به عمل آورد.
وی افزود: بدیهی است از هر گونه اقدام برای سرکوبی افراط گرایان در اوکراین استقبال می کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به عملیات روز گذشته پلیس کی یف برای بیرون راندن اعضای جنبش ملی گرای افراطی ˈجناح راستˈ از هتل ˈدنپرˈ (مقر این جنبش) گفت: اعضای جنبش از این محل به مرکز دیگر خود در حومه پایتخت اوکراین نقل مکان کردند و در آنجا اعمال افراط گرایانه خود را تدارک می بینند.
وی در باره تنظیم قانون اساسی جدید اوکراین اظهار داشت: بعید به نظر می رسد که اقدامات نمایندگان مجلس اوکراین و کمیسیون ویژه آن برای تنظیم قانون اساسی جدید بدون مشارکت محافل اجتماعی موفقیت آمیز باشد.
لوکاشویچ گفت: امکان این که نمایندگان مجلس اوکراین بدون مشارکت محافل عمومی بتوانند قانون اساسی جدید را به گونه ای تدوین کنند که منافع ساکنان همه نقاط اوکراین را دربرگیرد، اندک است.
وی اضافه کرد: تنظیم متن قانون اساسی جدید در پشت درهای بسته و بدون بحث در باره آن در محافل عمومی و رسانه های اوکراین نگران کننده است.
اروپام/2242**518**1577
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن