تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814221883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصدومان 430حادثه جاده ای در مازندران از خدمات امدادی هلال احمر برخوردار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مصدومان 430حادثه جاده ای در مازندران از خدمات امدادی هلال احمر برخوردار شدند ساری - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پوشش امدادی 430 حادثه جاده ای در ایام نوروز توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت در استان خبر داد.


مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گزارشی به ایرنا مرکز ساری، افزود: از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی (26 اسفند ماه سال قبل) تا روز گذشته امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان موفق شدند ضمن پوشش امدادی 430 حادثه جاده ای به دو هزار و 627 مصدوم خدمات موردنیاز را ارایه نمایند.
وی اظهارداشت: ارائه خدمات درمان سرپایی به دو هزار و 421 نفر، انتقال 206 مصدوم به مراکز درمانی و اسکان اضطراری 756 نفر از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان به مسافرین نوروزی در مدت یاد شده بوده است.
وی گفت: در فرایند اجرایی عملیات های مزبور 503 تیم امدادی متشکل از یکهزار و 505 نفر امدادگر و نجاتگر آموزش دیده و مجرب با تجهیزات کامل مشارکت داشتند.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 55 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات را تدارک و تجهیز نموده تا شرایط مطلوبی برای میهمانان استان فراهم نماید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در طرح امداد و نجات جاده ای علاوه بر پست های 43گانه ثابت و موقت ،12پست سیار مجهز به موتورسیکلت،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته، دو دستگاه خودروری چندمنظوره امدادی و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.
ولی پور گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال حدود دو هزار نفر امدادگر و نجاتگر آموزش دیده و 200 نفر از کارکنان جمعیت استان حضور فعال دارند.
وی اضافه کرد: امسال 33 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودرو نجات، و 30 دستگاه خودرو کمک دار امدادی و 20 دستگاه موتورسیکلت امدادی در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی بکارگیری می شوند، تا خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام پذیرد.
طرح نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران از 26 اسفند ماه سال گذشته در استان آغاز شده و تا 17 فروردین ماه سالجاری ادامه می یاید.
609/587/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن