تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814779307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رأي ابومسلم-آلومينيوم بايد سريعتر اعلام شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رأي ابومسلم-آلومينيوم بايد سريعتر اعلام شود
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ، گفت: از کميته انضباطي مي‌خواهيم که هرچه سريعتر رأي ديدار نيمه‌تمام ابومسلم و آلومينيوم هرمزگان را در ليگ دسته اول اعلام کند.

غلامرضا بهروان در مورد ديدار نيمه تمام ابومسلم و آلومينيوم هرمزگان گفت: تمام تلاش سازمان ليگ اين است که در هفته‌هاي آخر مسابقات را به نحو احسن برگزار کند. کميته داوران،‌ کميته محترم انضباطي و خود من همه مسائل را در ليگ دسته اول به دقت زير نظر داريم. در هفته بيست و پنجم من خودم ناظر بازي تيم شهرداري بندرعباس بودم. خوشبختانه همه تيم‌ها فوتبالي پاک و جوانمردانه انجام دادند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: حتي تيم‌هايي که شانسي براي صعود يا ترس از سقوط نداشتند مردانه در ميدان حاضر شدند. تيم‌هاي مثل شهرداري بندرعباس و نساجي مازندران، اکنون همه تيم‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند که يکي از شرايط بازي جوانمردانه اين است که با تمام توان در ميدان حاضر شوند اما متأسفانه ديدار ابومسلم و آلومينيوم هرمزگان نيمه تمام ماند.

بهروان تصريح کرد: در اواخر نيمه اول اين مسابقه داور يک اخطار درست به بازيکن ابومسلم داد و بعد از چند دقيقه بازيکن ابومسلم را اخراج کرد. من در مشهد حضور نداشتم اما با داور و ناظر مسابقه تماس گرفتم و ماجرا را از زبان آنها شنيدم. سيدعلي که داور مسابقه بود، گفت به دليل توهين و فحاشي بازيکن ابومسلم به بازيکن خودي بازيکن ابومسلم را اخراج کرده است. حتي داور تلاش کرد که اين بازي برگزار شود اما تماشاگران سنگ‌هايي به طرف زمين پرتاب کرده‌اند که داور دو بار اين سنگ‌ها را به نماينده ما داد و به مسئولان در مورد اين مسئله تذکر داد. در نهايت شرايط براي ادامه بازي فراهم نبود و بازي قطع شد و نيمه‌تمام ماند.

رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ با اشاره به درخواستش از کميته انضباطي فوتبال گفت: ‌از کميته انضباطي مي‌خواهم که هرچه زودتر رأي خود را در مورد اين مسابقه نيمه تمام صادر کند زيرا 19 فروردين ما هفته آخر مسابقات را بايد برگزار کنيم و اميدوارم که سال خوش فوتبالي‌اي براي ما آغاز شود. امسال سالي است که تيم ملي در جام جهاني حضور دارد و من از همه مسئولان کميته داوران، انضباطي، رسانه‌ها و روابط عمومي تشکر مي‌کنم که به ما کمک کردند تا ليگ يک و ليگ برتر در موعد مقرر تمام شود.

بهروان در مورد جنجال در بازي پاس همدان گفت: پاس همدان در خطر سقوط است و هواداران اين تيم از مديريت اين باشگاه انتظاراتي دارند. اميدوارم که همه تلاش کنيم تا با شايستگي وظايف خودمان را به خوبي انجام دهيم.

وي در مورد پلي‌آف و فينال ليگ دسته اول گفت: پس از برگزاري هفته پاياني مسابقات ليگ دسته اول در روز 19 فروردين برنامه پلي‌‌آف و فينال ليگ دسته اول را اعلام خواهيم کرد.

وي در مورد اينکه عابديني امروز مدعي شده است که در ليگ يک تباني وجود دارد، گفت: من باز هم تأکيد مي‌کنم که دوستان هر موردي را که دارند به ما بگويند و ما بدون چشم‌پوشي به مسائل رسيدگي خواهيم کرد و تمام توانمان را در اين راه به کار مي‌گيريم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/12 18:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن