تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814747342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در شهرک معارفي؛ به نداي رهبري لبيک گفته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۴۱ب.ظ)
دبير کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم: در شهرک معارفي؛ به نداي رهبري لبيک گفته شد دبير کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم گفت: در شهرک معارفي، جوانان به همه مسئولان ثابت کردند که منويات مقام معظم رهبري در عرصه فرهنگ با مديريت جهادي و حماسه فرهنگي به راحتي محقق مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سعيد روحاني ضمن بازديد از غرفه‌هاي مختلف اين شهرک، دست‌اندرکاران اين کار بزرگ فرهنگي تشکر کرد و گفت: جوانان به همه مسئولان ثابت کردند که منويات مقام معظم رهبري در عرصه فرهنگ با مديريت جهادي و حماسه فرهنگي به راحتي محقق مي‌شود.
دبير کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با تأکيد بر اين‌که مسئولان بايد به نيروهاي جوان اعتماد کنند، اظهار داشت: اين نيروها از جهت فکري و اجرايي ظرفيت براي نشر معارف دين و فرهنگ تلاش مي‌کنند.
وي تصريح کرد: شهرک معارفي نمونه‌ بارزي از تلاش جهادي جوانان با همکاري آستان مقدس کريمه اهل‌بيت سلام‌الله عليها، کانون‌ها و مؤسسات است.
حجت‌الاسلام روحاني با بيان اين‌که شهرک معارفي داراي فضاي پر نشاط و شاداب براي اقشار مختلف مردم همانند جوانان، نوجوانان و بزرگسالان است، بيان داشت: در اين شهرک آموزه‌هاي اسلام در قالب بازي و سرگرمي به مخاطبان بيان مي‌شود که اين خود يک هنر است.
وي يادآور شد: هر فردي از هنر جذب مخاطب براي نشر فرهنگ معارف ديني به صورت بازي و سرگرمي برخوردار نيست، ولي ما در شهرک معارفي هنر جذب مخاطب براي بيان مفاهيم اسلامي در قالب بازي و سرگرمي را شاهد هستيم.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن