تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815382601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت ركورد ورود ۲۳۲ هزار خودرو به پاركينگ‌هاي هسته مركزي قم در نوروز ۹۳


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۵۳ب.ظ)
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم خبر داد: ثبت ركورد ورود ۲۳۲ هزار خودرو به پاركينگ‌هاي هسته مركزي قم در نوروز ۹۳ مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از ثبت ركورد ورود ۲۳۲ هزار خودرو به پاركينگ‌هاي هسته مركزي قم در نوروز امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا اقباليان با اشاره به ورود ميليوني زائران و گردشگران در نوروز ۹۳ به شهر كريمه اهل بيت(ع) اظهار داشت: در اين ميان شهرداري قم با سامان‌دهي پاركينگ‌هاي موجود به ويژه در هسته مركزي قم، آماده ارائه خدمات به مسافران است.
وي افزود: چهار پاركينگ بزرگ زائر، شرقي حرم مطهر، فدك و مجموعه پاركينگ‌هاي بلوار زائر در نوروز ۹۳ و ديگر روزهاي سال آماده ارائه خدمت به شهروندان و مسافران هستند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با بيان اينكه پاركينگ طبقاتي زائر و پاركينگ شرقي حرم مطهر هر يك ظرفيت دو هزار خودرو در آن واحد را دارند گفت: پرسنل شهرداري نيز در ورودي‌ها و داخل پاركينگ‌ها، راهنمايي لازم را به زائران ارائه مي‌كنند تا آنها در كمترين زمان ممكن اتومبيل خود را مستقر كنند.
وي ادامه داد: از ابتداي تطعيلات نوروزي امسال تا امروز بيش از ۲۳۲ هزار خودرو به مجموعه پاركينگ‌هاي ياد شده وارد شده‌اند كه يكي از پرترددترين روزها نيز شب عيد با ۱۶ هزار ورود خودرو تنها به پاركينگ طبقاتي زائر بوده است.
اقباليان خاطرنشان كرد: با نزديك شدن چهار روز تعطيلات از ۱۲ تا ۱۵ فروردين امسال شاهد ورود مسافران بيشتري به قم خواهيم بود و به همين پاركينگ‌هاي سطح شهر به ويژه در هسته مركزي آماده ارائه خدمات مطلوب هستند.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با اشاره به نظارت دقيق و كنترل شبانه‌روزي پاركينگ‌ها در نوروز امسال گفت: اين كار با هدف جلوگيري از برور هرگونه مشكل و صرفه‌جويي در زمان مسافران براي پارك خودرو صورت مي‌گيرد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن