تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820116410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به اقتصاد و فرهنگ بهترین فرصت برای پیشرفت مناطق محروم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توجه به اقتصاد و فرهنگ بهترین فرصت برای پیشرفت مناطق محروم است بیرجند - ایرنا - نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بهترین فرصت را برای پیشرفت مناطق محروم بوجود می آورد.


ˈجواد هرویˈ روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی افزود: سال 93 باید بستری مناسب برای رفع مشکلات باشد و نامگذاری امسال که توسط مقام معظم رهبری با تیزبینی، درایت و سنجیده انتخاب شده نه به شعار بلکه با شعور پیاده شود.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی توجه به اقتصاد و فرهنگ یکی از نیازهای کشور است که باید بصورت کارآمد در جامعه اجرایی شود.
او در ادامه از خشکسالی و بحران کمی آبی به عنوان مهمترین مشکل موجود در خراسان جنوبی یاد و بیان کرد: باید با آفت زدایی به یک وحدت و خرد جمعی در استان برسیم تا در سالی که مزین به نام فرهنگ و اقتصاد است مشکلات مردم محروم حل شود.
هروی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود: در دولت تدبیر و امید باید از بروکراسی اداری که مردم به دور مدیران بچرخند دوری شود و مدیران مردم را از خود بدانند و فاصله ها برداشته شود.
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم در تمام نقاط کشور اعم از روستایی و شهری باید از امکانات برابر برخوردار شوند.
این نماینده مجلس همچنین به پروژه های نیمه تمام در کشور اشاره و بیان کرد: مدیران پروژه ها را اولویتبندی کنند تا از طولانی شدن ساخت آن جلوگیری شود و موجبات خستگی مردم را بوجود نیاورد.
665
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن