تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820297699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهيدات روز طبيعت قطب تفريحي گردشگري تهران اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۵۶ب.ظ)
تمهيدات روز طبيعت قطب تفريحي گردشگري تهران اعلام شد شهرداري منطقه 22 تمهيدات روز 13 فروردين ماه را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موجه نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، مولايي شهردار منطقه با حضور در مجموعه هايي چون آبشار تهران و درياچه شهداي خليج فارس با همراهي قانم مقام شهردار ، معاونان و برخي همکارانش همچنين رييس پليس راهور منطقه و کارکنان اجراييات ضمن بازديد از اين مجموعه ها، تمهيدات شهرداري را براي پذيرايي از مهمانان روز طبيعت منطقه 22 اعلام کرد.
قاسم مولايي در اين بازديد گفت: « امسال با تاسي به شعار رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، تامين شرايط رفاه و آسايش شهروندان را در مديريتي جهادي و برپايه عزم ملي در دستور کار قرار داده ايم. اين موضوعي است که دکتر قاليباف شهردار تهران نيز بر آن تاکيد فراوان دارد. امسال با توجه به بهره برداري از مجموعه درياچه شهداي خليج فارس بر وسعت فضاهاي تفريحي گردشگري منطقه افزوده شده و اکنون 4 مجموعه بزرگ درياچه شهداي خليج فارس، بوستان جنگلي چيتگر، بوستان جوانمردان ايران و آبشار تهران با امکانات مناسب آماده پذيرايي شهرونداني هستند که منطقه 22 را بعنوان تفرجگاه روز 13 فروردين انتخاب کرده اند و مطمئنا روز طبيعت امسال، جمعيت زيادتري نسبت به سالهاي قبل به اين محدوده از تهران مراجعه خواهند کرد. »
وي در ادامه خاطر نشان کرد: « منطقه 22 بوستانهاي بزرگ ديگري چون بوستان لتمال کن، خرگوش دره و دهها بوستان محلي دارد که هر ساله پذيراي هزاران شهروند تهراني در روز طبيعت بوده و ضروري است تمهيدات و امکانات لازم براي ارائه خدمات به مهمانان منطقه آماده شود.»
بررسي وضعيت نظافت، آب شرب، بازيافت همچنين ارائه برنامه هاي فرهنگي، اقامه نماز جماعت ، تامين امنيت و ... و هماهنگي براي حضور راهنمايي و رانندگي، آتش نشاني، اورژانس، هلال احمر، نيروي انتظامي و ... در بوستانها و مراکز تفريحي منطقه 22 بخشي از برنامه بازديد بود.
گفتني است در اين برنامه گزارش هايي در خصوص اقدامات انجام شده براي استقبال از نوروز و بويژه روز طبيعت از سوي معاونتها به سمع و نظر شهردار منطقه 22 رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن