تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820733439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرمت ایام فاطمیه بدون افراط و تفریط رعایت شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر حجت‌الاسلام محمودی‌نیا:
حرمت ایام فاطمیه بدون افراط و تفریط رعایت شود
بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حرمت ایام فاطمیه بدون افراط و تفریط رعایت شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌پناه محمودی‌نیا ظهر دوشنبه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان بوشهر در سال 93 با تبریک به مناسبت ایام نوروز و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در ایام فاطمیه در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود. وی در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ شان و جایگاه ایام فاطمیه، تصریح کرد: با توجه به تقارن تعطیلات نوروز با ایام فاطمیه، شایسته است حرمت این ایام بدون افراط و تفریط رعایت شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: همه باید مواظب باشند کاری که موجب وهن اهل بیت (ع) می شود صورت نگیرد و برای مردم نیز محدودیتی ایجاد نشود. حرکت دسته‌جات عزاداری بوشهر در روز شهادت حضرت فاطمه(س) سیدناصر فاطمی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر گفت: مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت 11 پنجشنبه 14 فروردین 93 با حضور هیات های عزاداری از میدان قدس تا محل کارگاه ضریح خیمه گاه حضرت اباالفضل العباس (ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام سلمان بحرانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این جلسه با گرامیداشت ایام فاطمیه و فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی خواستار اهتمام بیشتر در گرامیداشت این روز شد. حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی نماینده دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در سخنانی بر لزوم الگوپذیری از سبک زندگی فاطمی تاکید کرد. فاطمیه سند مهم حقانیت اهل بیت (ع) و مذهب تشیع است دبیرستاد فاطمیه استان بوشهر نیز به جایشگاه ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: فاطمیه سند مهم حقانیت اهل بیت (ع) و مذهب تشیع است و اهمیت بزرگداشت آن کمتر از عاشورا نیست. حسین کارگر خواستار تلاش همه گروه‌ها برای برگزاری باشکوه ایام فاطمیه شد و اضافه کرد: هرچه این مراسم آشکارتر و باشکوه تر برگزارشود تاثیر آن در نسل جوان و دیگر قشرهای جامعه بیشتر است.

نخستین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان بوشهر در سال 93 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.




۱۳۹۳/۱/۱۱ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن