تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: اجرای رهنمودهای رهبری درعرصه اقتصاد و فرهنگ نیازمند تلاش جمعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: اجرای رهنمودهای رهبری درعرصه اقتصاد و فرهنگ نیازمند تلاش جمعی است قصرشیرین - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس گفت: اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نیازمند تلاش جمعی است.


ˈفتح اله حسینیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسوولان قوای سه گانه و ملت ایران باید با بکارگیری همه ظرفیت های موجود و مدیریت مطلوب در راستای تحقق اهداف اقتصادی و فرهنگی تلاش کنند.
وی تصریح کرد: نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری وظیفه و تکلیف هر شخصی را در نظام جمهوری اسلامی مشخص می کند که در راستای تحقق منویات معظم له کوشش کند.
حسینی با اشاره به مشکلات کشور در حوزه اقتصاد گفت: شرایط کنونی اقتصاد کشور از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری و همه ی مسوولان است که در اواخر سال گذشته مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست های اقتصادی مسیر را برای ما مشخص کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید بتوانیم با تکیه بر ظرفیت های داخلی و توانایی های ملی و همچنین با تمرکز در بخش اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
وی توجه به فرهنگ اسلامی را حایز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: ایران و ایرانی دارای هویت های ملی و تمدنی می باشند و توجه به فرهنگ اسلامی می تواند خودباوری را در بین جامعه تقویت کند.
حسینی با بیان اینکه امروز تلاش دشمن نابودی فرهنگ جامعه اسلامی با بکارگیری انواع ترفندها و توطئه ها می باشد، اضافه کرد: تقویت فرهنگ اسلامی می تواند بسیاری از این توطئه ها را نقش بر آب کند.ک/3
7399/567/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن