تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عظمت ملت ایران با همه پرسی 12 فروردین در تاریخ ثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عظمت ملت ایران با همه پرسی 12 فروردین در تاریخ ثبت شد زنجان - ایرنا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عظمت ملت ایران با رای قاطع به جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت و ضبط شد.


محسن علیمردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور در همه پرسی 12 فروردین 1358 پیوند ناگسستنی خود با امام (ره) و آرمانهای نظام اسلامی را به اثبات رساندند، افزود: روز 12 فروردین بیانگر عظمت و پایمردی ملت ایران است.
وی از حضور پرشکوه مردم در رای گیری 12 فروردین 58 به عنوان حماسه ای بی نظیر در نوع خود نام برد و اظهار کرد: ملت ایران با حضور در همه پرسی 12 فروردین پشتیبانی خود با آرمانهای نظام اسلامی را به بهترین شکل ممکن اثبات کردند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از ایثار و فداکاری ملت ایران در زمینه های مختلف به عنوان وجه تمایز نظام اسلامی با سایر نظام های حکومتی موجود در جهان نام برد و تصریح کرد: تحقق اهداف در سایه همدلی، ایثار و اتحاد محقق می شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه توسعه و پیشرفت کشور درعرصه های مختلف تداوم حضور ملت در صحنه و ادامه راه شهدا و ایثارگران در پرتو حمایت از ولایت فقیه است.
علیمردانی ادامه داد: ولایتمداری و ولایت پذیری به موازات خلوص در ایمان و عمل با توکل به خداوند رمز پیروزی ملت ایران در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.
7318/596
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن