تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران اسلامی جنایات رژیم بعث صدام را در تاریخ جهان ثبت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران اسلامی جنایات رژیم بعث صدام را در تاریخ جهان ثبت کرد سنندج- ایرنا- عضو دفتر سیاسی حزب حرکت اسلامی کردستان عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران جنایات و ظلم و جورهای رژیم بعث صدام در بمباران شیمیایی حلبچه را در تاریخ ثبت کرد و به جهانیان نشان داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، انور احمد محمد روز چهارشنبه در یادواره شهدای شیمیایی حلبچه در سنندج افزود: در آن دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ارتش و صدا و سیما به خوبی این اقدامات جنایتکارانه را به تصویر کشیده و با ثبت این واقعه ناخوشایند تمام دنیا را از ظلم و زورهای صدام آگاه کردند.
وی گفت: برگزاری یادواره شهدای شیمایی حلبچه و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا هر ساله در ایران اسلامی، نشان دهنده وفاداری و مسلمان بودن مردم با شرف این کشور است.
عضو دفتر سیاسی حرکت اسلامی کردستان عراق اظهار کرد: در فاجعه بمباران شیمایی حلبچه، صدام بعثی با پشیتبانی، حمایت و دسیسه های غرب و صهیونیسم، بسیاری از محلات عراق، مساجد، کتابخانه ها و سایر اماکن این کشوررا ویران کرد و قرآن و احادیث موجود در مساجد از بین رفت.
وی اظهار کرد: صدام ملعون در جنایات خود علیه مردم کرد عراق، هزاران نفر از شیعیان این کشور را نیز فقط به دلیل اختلاف مذهبی که با وی داشتند به شهادت رساند و بسیاری از آنان را نیز آواره کشورهای مختلف از جمله ایران کرد.
انور احمد محمد افزود: بسیاری از مردم کردستان عراق نتواستند ظلم و ستم های صدام را تحمل کنند لذا به مهاجرت به عنوان یکی از سنت های پیامبر(ص) روی آوردند و وارد کشور ایران شدند و در آن دوران مورد استقبال بسیار خوب امام خمینی(ره) قرار گرفتند.
وی در ادامه گفت: صدام حسین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 همانند نوکری در خدمت مستکبرین بود و با حمایت آنان در صدد ممانعت از حرکت ملت ایران و براندازی نظام برآمدن اما راه به جایی نبرده و ایران اسلامی پیروز میدان شد.
عضو دفتر سیاسی حرکت اسلامی کردستان عراق اظهار کرد: انقلاب ایران بر مبنای اسلام و قرآن شکل گرفت و در طول تاریخ به اثبات رسیده که اسلام همواره پیروز است و کسی نمی تواند جلوی حرکت های اسلامی را بگیرد.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن