تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814598327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزون بر یک میلیون و570هزار نفرروز در مدارس فارس اسکان یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزون بر یک میلیون و570هزار نفرروز در مدارس فارس اسکان یافتند شیراز-ایرنا- دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی آموزش وپرورش استان فارس گفت: یک میلیون و573هزارو125نفر روز تا صبح روز یکشنبه دهم فروردین درمدارس و مراکز اقامتی وابسته به آموزش وپرورش پذیرش و اسکان داده شدند.


به گزارش ایرنا، خدابخش شهبازی یکشنبه دربازدید از ستادهای اسکان وپذیرش مهمانان نوروزی شهرستان مرودشت ،زرقان،خرمبید،وپاسارگاد افزود: فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان استان به صورت شبانه روزی است.
وی گفت:مسوولان پذیرش در ستادهای اسکان در هر لحظه از شبانه روز تمام فرهنگیانی را که به این ستادها مراجعه می کنند پذیرش و در مدارس واماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان می دهند.
رییس اداره تعاون وامور رفاهی فرهنگیان فارس در خصوص آخرین آمار اسکان میهمانان نوروزی اضافه کرد:تاصبح روزیکشنبه دهم فروردین ماه تعداد471 هزار و 195نفردر قالب 94 هزار و 239خانواده فرهنگی و همچنین 158 هزارو55 نفر در قالب 31 هزارو 611خانواده غیر فرهنگی ودر مجموع 629 هزارو 250نفردر قالب125هزار و 850خانواده درمکانهای متعلق به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شده اند.
این مقام مسوول ادامه داد: گزارشی که برروی وبگاه اینترنتی وزارت آموزش وپرورش درج شده است تا روز تا نهم فروردین ماه، 9 میلیون 427 هزار و 592 نفرروز مسافران نوروزی در اقامتگاه ها و مراکز وابسته به آموزش و پرورش توسط ستادهای اسکان فرهنگیان در سراسر کشور ثبت نام و پذیرش شده اند.
وی گفت:استان های فارس ،خوزستان وخراسان رضوی به ترتیب بیشترین مسافران نوروزی فرهنگی و غیرفرهنگی را اسکان داده اند.ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن