تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813370110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر خارجه ترکیه بازداشت محافظ شخصی اش را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر خارجه ترکیه بازداشت محافظ شخصی اش را تکذیب کرد آنکارا - ایرنا - ˈ احمد داوداوغلو ˈ وزیر امور خارجه ترکیه ، ادعاهایی مبنی بر بازداشت محافظ شخصی اش در پی انتشار نوار صوتی نشست مقامات بلندپایه این کشور علیه سوریه را تکذیب کرد.


به گزارش روزیکشنبه ایرنا، برخی ازرسانه های ترکیه خبر دستگیری محافظ شخصی داوداوغلو را در پی انتشار این نوار صوتی را منتشر کرده بودند.
وزیر امورخارجه ترکیه گفت: تحقیقات دراین زمینه ادامه دارد وتاکنون هیچ کس دستگیر و زندانی نشده است وتنها منابع دولتی هستند که دراین باره ابراز نظر خواهند کرد.
براساس این گزارش، پیش ازاین ˈ اوندر آیتاچˈ کارشناس امورامنیتی، نویسنده و استاد سابق آکادمی پلیس ترکیه که در ارتباط با پرونده انتشار بحث های محرمانه مقامات ترکیه در نشستی درخصوص مداخله نظامی درسوریه بازداشت شده بود، روز شنبه آزاد شد.
ˈاوندر آیتاچˈ درجامعه ترکیه به عنوان استاد دانشگاه ونویسنده نزدیک به ˈفتح الله گولنˈ رهبر جماعت نور ومخالف ˈ رجب طیب اردوغان ˈ نخست وزیر ترکیه شناخته می شود و در روزنامه طرف که مواضع مخالف با دولت اردوغان دارد مقاله می نویسد.
پلیس ترکیه جمعه شب درپی آغاز پیگرد قانونی برای شناسایی عاملان افشای مذاکرات محرمانه مقامات ترکیه علیه سوریه ˈاوند آیتاچ ˈ را بازداشت ومورد بازجویی قرار داده بود.
خاورم ** 230**536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن