تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820549982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سال 93 اتفاقات خوبي روي داده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۹:۱۷ب.ظ)
رييس گروه نظارت و ارزيابي وزارت راه وشهرسازي دربازديد از ناوگان حمل و نقل عمومي استان زنجان : در سال 93 اتفاقات خوبي روي داده است نماينده وزارت راه وشهرسازي، به همراه تعدادي از مسئولين اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان از مرکز مديريت راه هاي اداره کل راه و شهرسازي ،اداره کل پايانه هاي حمل و نقل استان و اداره کل راه آهن شمالغرب بازديد بعمل آورد .
به گزارش خبرگزاري موج، در اين بازديد نماينده وزارت راه وشهرسازي ضمن تقدير از زحمات عوامل و کارکنان اين بخشها از قسمتهاي مختلف ترمينال مسافربري زنجان وراه آهن بازديد وبا تني چند از مسافران گفتگو كرد.
مهندس رسولي ضمن ابراز خوشنودي از وضعيت ناوگان حمل و نقل عمومي کشورگفت: در سال 93 اتفاقات خوبي روي داده است که از جمله آنها مي توان به کاهش تصادفات در کنار افزايش سفر اشاره کرد .
وي ادامه داد : نظارت بر حمل و نقل عمومي هم از طريق مسئولين ، پليس و عوامل راهداري و هم از طريق مردم با کمک سيستم هاي پيامکي و تلفني انجام مي گيرد.
نماينده وزارت راه وشهرسازي ضمن رضايتمندي از کليه بخش هاي حمل و نقلي استان زنجان ادامه داد : در بخش حمل و نقل عمومي فعاليت هاي بسيار خوبي انجام گرفته و افزايش خدمات چشمگيري مشاهده مي شود ولي با اين حال نياز به تقويت زيرساختها مخصوصا در بخش هاي ريلي و فرودگاهي بيش از پيش احساس مي شود.
مهندس وثوقي مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي استان زنجان ومهندس بيات منش رييس اداره راه و شهرسازي شهرستان زنجان دراين بازديد حضور و از بخشهاي مختلف حمل و نقل عمومي زنجان بازديد کردند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن