تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت ایران اسلامی در سایه تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان رهبری املشی/
عزت ایران اسلامی در سایه تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است
املش – خبرگزاری مهر: نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: عزت ایران اسلامی در سایه تحقق رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری است.



محمد مهدی رهبری املشی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همه مسئولان و متولیان نظام باید امسال همچون سال های قبل برای تحقق شعار سال برنامه ریزی و تلاش کنند ضمن اینکه مردم نیز بایستی برای این مهم همچون همیشه همراه مسئولان باشند. وی همچنین با تقدیر از نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی رهبری بر ضرورت همکاری تنگاتنگ مردم با مسئولان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب این شعار تاکید کرد. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تنها با یک عزم ملی و مدیریت جهادی می توان به شکوفایی اقتصادی و فرهنگی رسید. وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: از همه صاحبنظران، مسئولان و توده های مردم انتظار می رود برای عملی شدن شعار امسال برنامه ریزی هدفمندی داشته باشند. رهبری املشی تاکید کرد:  مسئولان و مردم تحقق شعار سال را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند زیرا عزت ایران اسلامی در سایه تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است. وی تصریح کرد:  با هماهنگی، تلاش جهادی و عزم ملی باید بخش اقتصاد و فرهنگ کشور، بالنده تر از گذشته توسعه یافته و به اهداف ترسیم شده مقام معظم رهبری رسید. نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: همه باید قدر انقلاب اسلامی را بدانند و در راستای عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی تلاش کنند.


۱۳۹۳/۱/۱۰ - ۱۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن