تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821265529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله شبه نظاميان طالبان به کميسيون انتخابات در کابل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۲۴ب.ظ)
حمله شبه نظاميان طالبان به کميسيون انتخابات در کابل مقامات افغانستان از حمله شبه نظاميان طالبان به کميسيون انتخابات در کابل و وقوع دو انفجار در اين دفتر خبر دادند.
به گزارش خبرگزاري موج، اين حادثه پس از پايان يک رشته حملات خونين در پايتخت افغانستان و يک هفته پيش از برگزاري انتخابات رياست جمهوري در اين کشور روي داد.
نور محمد نور سخنگوي کميسيون مستقل انتخابات کشور ضمن تائيد حمله امروز شبه نظاميان از وقوع دو انفجار در داخل ساختمان کميسيون انتخابات خبر داد و گفت تا کنون به کسي آسيبي نرسيده است.
گزارش ها حاکي از آن است که سه يا چهار نفر از شبه نظاميان با اشغال يکي از ساختمان هاي اطراف به دفتر کميسيون انتخابات تيراندازي مي کنند.
حمله روز گذشته شبه نظاميان طالبان به مهمانسرايي در کابل دو کشته بر جا گذاشت.اقدام جمعه نيروهاي طالبان چهارمين حمله گسترده در سال کنوني عليه نيروهاي خارجي در کابل به شمار مي رود.
مقامات طالبان ضمن هشدار در باره اختلال در روند برگزاري انتخابات رياست جمهوري پنجم آوريل، راي دهندگان، نيروهاي امنيتي و دست اندرکاران انتخابات را به مرگ تهديد کرده اند.
درگيري در اطراف ساختمان کميسيون مستقل انتخابات افغانستان درکابل هنوز ادامه دارد.
اين درگيري در منطقه " پلچرخي " در شرق شهر کابل و در اطراف ساختمان کميسيون مستقل انتخابات آغاز شد.
اين درگيري درحالي به وقوع پيوست که قرار است کميسيون مستقل انتخابات افغانستان نتايج بررسي نهايي نهادهاي امنيتي را درباره شمار مراکز راي دهي بسته شده اعلام کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن