تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804609952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شجاعی: وزیر ورزش برای تکمیل سایت تخصصی تیراندازی با کمان قول مساعد داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان؛ شجاعی: وزیر ورزش برای تکمیل سایت تخصصی تیراندازی با کمان قول مساعد داد تهران - ایرنا - ریس فدراسیون تیراندازی با کمان از تجهیز و تکمیل پروژهای نیمه تمام در سایت تخصصی تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی آزادی در آینده نزدیک و قول مساعد وزیر ورزش و جوانان در این زمینه خبر داد.


محمد علی شجاعی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد بازدید امروز محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از سایت تخصصی تیراندازی با کمان در ورزشگاه آزادی - محل برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور - به برنامه ریزی های این فدراسیون برای برگزاری اردوهای آمادگی تیم برای حضور مقتدرانه در رقابت های آسیایی اینچئون اشاره کرد و گفت : این اردوها از 5 فروردین آغاز شده و تا برگزاری رقابت ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
وی افزود: وزیر ورزش و جوانان با حضور در این اردو ضمن دادن دلگرمی به مجموعه از نزدیک با مسائل و مشکلات کمانداران آشنا شدند.
شجاعی اضافه کرد : در این بازدید وزیر ورزش و جوانان از سایت نیز دیدن کردند و قرار شد با ارائه طرحی جامع و نیاز سنجی و در نظر گرفتن اولویت ها با هماهنگی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پروژه های نیمه تمام تکمیل، جانمایی و آماده شود.
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت : در صورت تایید این طرح و اختصاص منابع لازم، سایت تیراندازی با کمان به امکانات آموزشی، اداری و خوابگاهی تجهیز و به عنوان یکی از مجهزترین سایت ها در کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه پروژهای موجود 10 تا 20 درصد بیشتر پیشرفت فیزیکی نداشته و همخوانی و ارتباطی بین آنها نبوده، گفت : بر اساس نیاز سنجی این سایت تکمیل خواهد شد.
شجاعی وضعیت کمانداران شرکت کننده در اردوها را خوب و رضایت بخش عنوان کرد و افزود : این اردو به منظور آمادگی در رقابت های اینچئون و در دو رشته ریکرو و کامپوند با حضور کمانداران زن و مرد در حال برگزاری است و تا 25 فروردین ماه ادامه دارد، رضایت ناشی از مدال آوری در رقابت های تایلند سبب شده شرکت کنندگان در اردو با روحیه مضاعف و با نشاط تری در اردو ها شرکت کنند.

* 6 اعزام تا رقابت های اینچئون
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان از شش اعزام برای کمانداران کشور قبل از رقابت های اینچئون خبر داد و افزود: طبق نظر معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و با توجه به مدال آوری نفرات اعزامی به مسابقات تایلند، قرار شد این افراد در تمامی مراحل رقابت های جام جهانی شرکت کنند.
شجاعی اضافه کرد: این رقابت ها در چین، کلمبیا، ترکیه، ورشو لهستان و در نهایت پاریس برگزار خواهد شد و کمانداران زن و مرد کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر قبل از رقابت های اینچئون به این مسابقات اعزام خواهند شد.
این مسوول ورزشی با بیان اینکه تیم تیراندازی با کمان کشورمان یکی از رشته های مدال آور است، گفت: در صورت رفع مشکلات فنی سایت و حل مسائل مالی ورزشکاران قطعا آینده خوبی از آن تیم تیراندازی با کمان خواهیم داشت.

* تامین تجهیزات مهمترین مشکل تیم تیراندازی با کمان
شجاعی نبود منابع اعتباری لازم برای اعزام، انحصاری بودن تولید تجهیزات این رشته که عمدتا در آمریکا و کره جنوبی است از مهمترین مشکلات این فدراسیون ورزشی عنوان کرد و افزود: گرانی تجهیزات سبب شد تیم با مشکلاتی در این زمینه روبرو شود .
وی از توجه به تیم های پایه برای تقویت تیم ملی خبر داد و افزود : در سال های اخیر در کنار توجه به قهرمانان تلاش شده استعدادیابی صورت گیرد و تیم نوجوانان و جوانان در این راستا تشکیل شود، در سال های گذشته در این زمینه به صورت گلدانی و گلخانه ای عمل شده بود که امیدواریم توجه به تیم های پایه ارتقا و پیشرفت تیراندازی با کمان در کشور راه به همراه داشته باشد.
شجاعی در مورد بودجه امسال فدراسیون تیراندازی با کمان گفت : هنوز مبلغ آن مشخص نشده است.
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه علاوه بر بازدید از اردوی تیراندازی با کمان از اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران بازدید و در جریان مشکلات و نیازهای این تیم ها قرار گرفت.
ورزشی **1630**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن