تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت‌نام براي اعتکاف در حرم مطهر رضوي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۴۲ب.ظ)
ثبت‌نام براي اعتکاف در حرم مطهر رضوي آغاز شد ثبت‌نام متقاضيان براي حضور در آيين معنوي اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد بارگاه منور رضوي آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي آستان قدس رضوي، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوي با اشاره به اينکه ثبت نام شرکت در اين آئين معنوي از يک دقيقه بامداد روز 7 فروردين 1393 آغاز شده است، گفت: مرحله ي ثبت نام تا 20 فروردين ادامه دارد و اسامي پذيرفته ‏شدگان، اول ارديبهشت اعلام خواهد شد.
محمود ممتاز درباره ي روش ثبت نام متقاضيان اظهار داشت: علاقه مندان مي‏توانند براي ثبت نام به پرتال جامع آستان قدس رضوي به نشاني www.aqr.ir مراجعه و يا يک پيامک بدون متن به شماره ي 30000008 ارسال کنند.
وي با بيان اينکه پيش بيني مي شود 120 هزار نفر براي حضور در اعتکاف حرم مطهر رضوي متقاضي شوند، گفت: با توجه به عمليات ساختماني صحن مسجد جامع گوهرشاد، ظرفيت پذيرش 2هزار و 100 نفر درنظر گرفته شده است که اين افراد از طريق قرعه کشي انتخاب مي شوند.
ممتاز با اشاره به برگزاري آيين اعتکاف امسال بين روزهاي23 تا 25 ارديبهشت، تصريح کرد: خادمان بارگاه منور رضوي تمام توان خود را براي بهره برداري حداکثري معتکفان از فيوضات معنوي اين آيين ارزشمند عبادي به کارگرفته ‏اند.
وي از اعتکاف به عنوان يک فرصت بي‏نظير براي بازسازي معنوي افراد ياد و عنوان کرد: آستان قدس رضوي به عنوان يک مجموعه ي فرهنگي که تعميق باورهاي ديني از طريق ترويج سيره و سنت اهل بيت اطهار(ع) را سرلوحه ي فعاليت ‏هاي خود قرار داده است، وظيفه خود مي ‏داند که در اين فرصت طلايي فضايي مناسب را براي حضور علاقه‏ مندان و ارائه ي بهترين خدمات به آنان فراهم کند. معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوي با ياد آوري اين نکته که طي 7 سال گذشته، اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد توسط آستان قدس رضوي برگزار شده است، گفت: طي اين سال‌ها در مجموع 32 هزار نفر در مسجدجامع گوهرشاد معتکف شده اند و خدمات گوناگون فرهنگي و رفاهي به آنها ارائه شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن