تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرستان خانوارهای پردرآمد از دریافت یارانه انصراف دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی قره سید در گفتگو با مهر:
سرپرستان خانوارهای پردرآمد از دریافت یارانه انصراف دهند
تبریز – خبرگزاری مهر: رییس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: سرپرستان خانوارهای پردرآمد از دریافت یارانه انصراف دهند و با این کار خود به دولت در زمینه توسعه کشور و رفع محرومیت‌ها کمک کنند.



میرهادی قره سید در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انصراف از یارانه باعث می‌شود تا با پول آن گام‌های اساسی برای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته شود، افزود: انصراف از یارانه باید فرهنگ سازی شود، چراکه اگر مردم واقعا یقین داشته باشند که با این پول می توان کارهای بزرگی برای کشور انجام داد، حتما آنهایی که تمکن مالی دارند انصراف می دهند. وی با تاکید بر اینکه اگر اهداف سیاست‌ها به طور واضح بیان شود، در زمینه فرهنگ ‌سازی نیز کمک بسیار زیادی خواهد شد، افزود: ملت در صورتی با دولت همراهی می کنند که از نتیجه سیاست های اقتصادی آگاه شوند و در زمینه فرهنگ ‌سازی نیز اقدامات لازم انجام شود. قره سید همچنین با اشاره به اینکه منابع حاصل از حذف و انصراف یارانه برخی خانوار‌های پردرآمد صرف دیگر هموطنان کم درآمد، توسعه امکانات بهداشتی و درمانی و نیز پیشرفت و آبادانی کشور می شود، ادامه داد: تحقق اهداف دولت در بهبود اقتصادی رضایت عمومی را در پی دارد، پس برای همین مجلس نیز به دنبال همکاری و کمک به دولت برای تحقق این اهداف است.


۱۳۹۳/۱/۹ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن