تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821000299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش سایبری آمریکا ۳ برابر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ارتش سایبری آمریکا ۳ برابر می شود


وزیر دفاع آمریکا، با حضور در سازمان اطلاعات و امنیت ملی این کشور، در واشنگتن، از طرح های تازه پنتاگون برای سه برابر کردن شمار کارکنان حوزه امنیت سایبری با هدف مقابله با حملات سایبری و تهدید امنیت ملی این کشور در چند سال آینده خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، چاک هیگل، این سخنان را در آستانه سفر چند روز آینده اش به چین مطرح می کند، یعنی همان جایی که مقامات چینی، به نظر می رسد هیگل را به علت انتشار گزارش های متعدد درباره جاسوسی های شدید سایبری آمریکا، به چالش خواهند کشید. آمریکا، ارتش چین و هکرهای مورد حمایت دولت چین را به حملات سایبری علیه اهداف نظامی و صنعتی آمریکا و سرقت اسرار نظامی، دولتی و صنعتی متهم می کند.
چاک هیگل، وزیر دفاع آمریکا

هیگل، در سخنانش در مراسم بازنشستگی کیث الکساندر، رئیس سازمان امنیت ملی آمریکا (NSA) در این سازمان، گفت. آمریکا همواره خودش را با تهدیدهای جدید منطبق کرده است؛ اما در حال حاضر، در شبکه جهانی وضعی حاکم شده است که می توان با سرعت نور، فاصله اقیانوس ها را درنوردید و همین مسئله، چالش های تازه ای برای امنیت آمریکا به وجود آورده که هرگز پیش از این سابقه نداشته است.   وی تاکید کرد: مسئولیت همه ما این است که با وجود همه تحولات در عرصه فناوری باید نه فقط از کشور خود محافظت کنیم بلکه از اصول اساسی جامعه بازمان دفاع کنیم. همین حالا که من اینجا سخنرانی می کنم در مدت سخنرانی من، دشمنان آمریکا حدود پنجاه هزار مرتبه، سامانه های وزارت دفاع آمریکا را پایش می کنند.
حضور وزیر دفاع آمریکا در پنتاگون

وی همچنین گفت: کشور ما با گسترش بدافزارهای ویرانگر اینترنتی رو به روست. تلاش های پیگیر و تهاجمی علیه کشور ما در عرصه اینترنت در جریان است که هدف از آن، پایش شبکه های خصوصی و دولتی، دسترسی به این شبکه ها و اختلال در فعالیت آنهاست. بخشی از این فعالیت ها نیز با هدف نفوذ در شبکه های صنعتی کشور است که کنترل منابع آبی، انرژی و غذایی کشور را بر عهده دارند.
وزیر دفاع آمریکا، افزود: وزارت دفاع آمریکا همگام با این اقدامات، رویکرد خویشتن داری را درباره هر گونه عملیات سایبری در خارج از شبکه های دولتی آمریکا همچنان حفظ خواهد کرد. ما از کشورهای دیگر نیز می خواهیم همین کار را صورت دهند.
وی، در این سخنان تاکید کرد تا سال 2016 میلادی، پنتاگون شش هزار کارشناس سایبری خواهد داشت که بیش از سه برابر شمار کنونی کارشناسان این حوزه است. در حال حاضر، حدود 1800 کارشناس سایبری در پنتاگون حضور دارند.
به گفته چاک هیگل، درک و اطلاعات سازمان های دولتی و خصوصی در آمریکا درباره تهدیدهای سایبری در مقایسه با چند سال پیش، بسیار بهتر شده است.
هیگل به رئیس سازمان امنیت ملی نشان افتخار داد

هیگل در این مراسم به رئیس سازمان امنیت ملی آمریکا، نشان افتخار و لوح سپاس اعطا کرد.


شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن