تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806667784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکیزی شهرهای مازندران در نوروز بیشتر شده است/ مرگ مشکوک سه جوان در بابلسر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران یونسی مطرح کرد:
پاکیزی شهرهای مازندران در نوروز بیشتر شده است/ مرگ مشکوک سه جوان در بابلسر
ساری - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران با اشاره به افزایش جمعیت استان در ایام نوروز و نیز افزایش تولید زباله گفت: نظافت شهرها و جمع آوری زباله در ایام نوروز نسبت به سال گذشته برجسته تر است.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی صبح شنبه در حاشیه بازدید از ستاد اجرائی خدمات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شواهد و قرائن تاکنون موید این است که زیباترین و بهترین شرایط برای سفر و گردشگری برای مسافران و مهمان نوروزی در استان فراهم شده است. وی افزود: در همه حوزه‌های؛ امنیتی و انتظامی، فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی، تغذیه، سوخت و...اقدامات لازم  و مقتضی فراهم شده است. معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه علی رغم  مصرف بالای مواد غذائی، میوه، آجیل و نیز سوخت خودروها به حمد خدا تاکنون هیچ گزارشی  مستند و معتبر مبنی بر وجود کمبود  مواد غذائی و سوخت در سطح استان مشاهده نشده است. یونسی، در ادامه با اشاره به افزایش 12درصدی سوخت در ایام نوروز سال 93 و افزایش حضور مسافران در استان و نبود کمبود در حوزه امنیتی، سکونتی، تغذیه‌ای، سوخت و .. موید آن است که برنامه‌ریزی‌های مناسب  و پیش بینی های حساب شده  و امکانات در حد مقررات و متناسب با نیازمندیهای مسافران و گردشگران بوده است. وی عنوان داشت: خدارا شاکریم که همه کارکنان ما در کمیته های 9گانه ستاد تسهیلات سفر استان مازندران (و شهرستانها ) و خبرنگاران با الویت قرار دادن کار و مسئولیت خود ،این ایام را به جای دید و بازدید و دیدار با عزیزان در ستاد مشغول فعالیت هستند و از این بابت از همه آنها تشکر می کنم. مرگ مشکوک سه جوان در ساحل بابلسر معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در ایجاد فضایی مناسب برای مسافران و گردشگران تلاش می‌کنند گفت: در این ایام نظافت شهر ها و جمع آوری زباله ها از جمله مواردی است که نسبت به سالهای گذشته برجسته تر بوده است. یونسی، با تاکید بر اینکه نگهداری و جمع آوری زباله بایستی به یک فرهنگ در استان تبدیل شود تصریح کرد:  مهمانانی که به مازندران می‌آیند نیز باید در رعایت این امر بکوشند و زباله را در سطل های مخصوص زباله بریزند. وی با بیان اینکه به همه فرمانداران، شهرداران و بخشداران ابلاغ کردیم که نسبت به نظافت روزانه محل استحفاظی خود نظارت کامل داشته باشند افزود: استاندار محترم نیز در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان که در ایام نوروز در نوشهر برگزار شد بر فعالیت این ستاد در ایام غیر از نوروز و تابستان در ارائه خدمات به مسافران و هم استانی ها تاکید کرد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش به دو حادثه  دو روز اخیری که در شهرهای نوشهر و بابلسر به وقوع پیوست اشاره کرد و اظهار داشت:  این دو حادثه ربطی به حوزه امنیتی - انتظامی استان نداشت بطوریکه حادثه آتش سوزی در ویلای نوشهر یک موضوع خانوادگی بود که می‌توانست با صحبت و نصیحت حل شود که متاسفانه منجر به گرفتن جان انسان‌های بیگناه شد. یونسی، در ادامه به  مرگ 3جوان بابلی در چادری کنار ساحل بابلسر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ گونه وسیله ای مانند پیک نیک هم در چادر وجود نداشت علت مرگ این سه جوان  از سوی کارآگاهان  و پلیس در دست بررسی است.


۱۳۹۳/۱/۹ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن