تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 21 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1822049898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصدوم ناشی از مواد محترقه در زنجان ، هنوز به بهبودی کامل نرسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مصدوم ناشی از مواد محترقه در زنجان ، هنوز به بهبودی کامل نرسیده است زنجان - ایرنا - مصدوم ناشی از انفجار مواد محترقه و منفجره در زنجان ، هنوز به بهبودی کامل دست نیافته است.


مدیر مرکز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان، گفت: برای ادامه درمان این جوان 18 ساله ، نیازی به بستری شدن در بیمارستان نبود.
دکتر داوود سروش مهر ، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جوان 18 ساله بر اثر انفجار مواد محترقه دچار سوختگی نوع درجه یک و دو از نواحی مختلف بدن اعم از ˈدست ها، یکی از پاها، قفسه سینه، صورت و راه های تنفسیˈ شده بود که خوشبختانه با اقدامات درمانی به موقع و مناسب ، نجات یافت و دوباره به آغوش زندگی بازگشت.
وی ، اظهار کرد: این جوان از 25 اسفندماه پارسال در این بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار داشت که با صلاحدید پزشک مربوط ، چهارم فروردین ماه جاری ترخیص شد تا در منزل استراحت کند.
به گزارش ایرنا ، در سوختگی ریه ، بهبود مصدوم با کندی و در مواردی با مشکل همراه است ولی با این حال پزشکان معالج همه تلاش خود را بکار گرفتند تا وضعیت عمومی این فرد آسیب دیده مناسب تر شود.
597/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن