تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815417801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه جستجوی ام.اچ 370 تغییر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: منطقه جستجوی ام.اچ 370 تغییر کرد
مقامات استرالیایی اعلام کردند به دلیل سرعت بالای پرواز ام.اچ 370 مالزی منطقه جستجو برای یافتن لاشه احتمالی هواپیما تغییر کرد.
آفتاب: به گزارش ایرنا، تارنمای شبکه خبر آسیا اعلام کرد منطقه جستجو روز جمعه به یکهزار و 100 کیلومتری شمال غربی در اقیانوس هند منتقل شد.


سازمان امنیت دریایی استرالیا اعلام کرد این تصمیم با توجه به تجزیه و تحلیل جدید داده های راداری بین دریای چین جنوبی و تنگه مالاکا اتخاذ شده است.


این داده ها نشان می دهد که هواپیما در طول مسیر با سرعتی بیشتر از سرعت پیش بینی شده حرکت کرده است و این سرعت منجر به افزایش مصرف سوخت و کاهش مسیر حرکت هواپیما در جنوب اقیانوس هند شده است.


سازمان امنیت دریایی استرالیا اعلام کرد که براساس اطلاعات تیم بین المللی جستجو عملیات برای یافتن هواپیما در یکهزار و 100 کیلومتری شمال غربی ادامه خواهد یافت.


گزارش های رسیده حاکیست تصاویر دریافتی از ماهواره ها اشیا را در این منطقه ردیابی کرده اند.


منطقه ای که مورد جستجو قرار می گیرد حدود 319 هزار کیلومتر مربع است و در حدود یکهزار و 850 کیلومتری غرب شهر پرت استرالیا قرار دارد.






تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن