تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806585809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید رزمنده اقتصاد و فرهنگ باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید رزمنده اقتصاد و فرهنگ باشیم ملایر-ایرنا-امام جمعه موقت ملایر گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، باید همه با عزم ملی و مدیریت جهادی، رزمنده اقتصاد و فرهنگ باشیم و به منویات رهبری عمل کنیم.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدˈحسن فاضلیانˈ در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر این هفته در مسجد جامع این شهر افزود: طبق تاکید مقام معظم رهبری، فرهنگ مهمتر از اقتصاد است و همه باید در جهت تحقق فرهنگ اسلامی تلاش کنیم.
وی امر به معروف و نهی از منکر را مصداق بارز تحقق فرهنگ اسلامی دانست و اظهار داشت: همه مردم باید در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر حرکت کنند و این حرکت باید همگانی و عمومی شود.
وی خواستار امر به معروف و نهی از منکر لسانی و همگانی شدن این فریضه در سطح جامعه شد و افزود: طبق تاکید رهبری نباید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر، جلوگیری از فساد، بی اعتنایی به دین، کینه ورزی، غیبت، حسد و ترویج پوشش نامناسب در جامعه بی تفاوت باشیم.
فاضلیان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بخش عمده فرهنگ اسلامی است، بیان داشت: این یک وظیفه همگانی است که در راستای احیای این دو فریضه الهی حرکت کرده و طلبه روحانی که در این زمینه به شهادت رسید، مسبب آن باید به اشد مجازات برسد.
وی به فرا رسیدن 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در دهم فروردین ماه 58 که همه پرسی برگزار شد، 98.2 درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و به طور رسمی 12 فروردین ماه از سوی امام راحل(ره) به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.
خطیب جمعه ملایر خاطرنشان کرد: حفاظت و پاسداری از رأی بزرگان ما، شهدا و کسانی که در سطح بالا در این همه پرسی شرکت کردند و به جمهوری اسلامی رأی دادند، وظیفه همه ما است و باید همواره از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع، حمایت و پشتیبانی کنیم.
حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد: همانگونه که تاکنون رهبری و ملت ایران پای تمام ترفندها، تحریم ها، فشارها و کینه های دشمنان ایستاده اند، باید همچنان این مقاومت خود را ادامه دهند، همانگونه که هم اکنون ملت ایران در بین تمام ملت های دنیا سرافراز و در کمال عزت و شکوه است.
وی همچنین بر لزوم حفظ و حراست از طبیعت در روز 13 فروردین ماه از سوی مردم تاکید کرد و بیان داشت: حمایت از طبیعت و پاکیزه نگه داشتن فضای سبز امری بسیار پسندیده و خوب است که باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
فاضلیان تاکید کرد: در روز 13 فروردین که مصادف با شب شهادت فاطمه زهرا(س) است، مردم باید حریم و حرمت جده سادات فاطمه زهرا(س) را نگه دارند.
وی افزود: هیات های حسینی با عزاداری در سطح شهر، در مسجد جامع تجمع کرده و آیین روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور اقشار مختلف مردم در این مکان برگزار و علما و روحانیون باید در این روز مردم را به آنچه که وظیفه آنها است، آشنا تر کنند.
7528/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن