تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي‌روش: توان قهرماني جام ملت‌ها را داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کي‌روش: توان قهرماني جام ملت‌ها را داريم
سرمربي پرتغالي تيم ملي کشورمان اعتقاد دارد شاگردانش کيفيت لازم براي قهرماني در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي 2015 آسيا را دارند.

تيم ملي فوتبال ايران در مرحله پاياني جام ملت‌هاي آسيا در گروه C با تيم‌هاي امارات، قطر و بحرين همگروه شد. سرمربي ايران بر اين باور است که قهرمان 3 دوره اين رقابت‌ها کيفيت لازم براي رسيدن به قهرماني در اين رقابت‌ها را دارد.

به نقل از تسنيم، کارلوس کي‌روش، سرمربي پيشين رئال‌مادريد و تيم ملي پرتغال که در حال حاضر تيم ملي فوتبال ايران را براي چهارمين حضورش در رقابت‌هاي جام جهاني آماده مي‌کند، اظهار داشت: ما تلاش مي‌کنيم تا بهترين عملکردمان را در برزيل داشته باشيم. ما در راه آماده‌سازي تيم مشکلاتي داشته‌‌ايم و فاقد امکانات لازم بوده‌ايم ولي فدراسيون فوتبال ايران تمام تلاشش را کرد تا بهترين‌ها را در اختيار بازيکنان و تيم ملي قرار دهد.

وي افزود: تيم ملي فوتبال ايران در 3 سال گذشته با وجود دشواري‌هاي که وجود داشت، نشان داد که مهمترين چيز در فوتبال شور و اشتياق است و اگر در اين رشته ورزشي اشتياق لازم را داشته باشي هميشه نقطه شروع خوبي هم خواهي داشت. با شور و اشتياقي که در ميان بازيکنان و هواداران‌مان بود، موفق شديم سهميه حضور در مرحله پاياني جام جهاني 2014 برزيل را کسب کنيم و فکر مي‌کنم تيم ملي ايران با استفاده از همين احساس فوق‌العاده، شانس خوبي براي درخشش در استراليا و بازگشت به خانه با مدال را دارد. کسي چه مي‌داند؟ شايد حتي ايران به مقام قهرماني برسد و به نظرم اين امر تحقق يافتني است.

سرمربي 61 ساله تيم ملي که قرارداد 2 سال و نيمه‌اش با فدراسيون فوتبال ايران پس از رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل به پايان خواهد رسيد، اعتقاد دارد تيم ايران در طول سرمربيگري وي بهتر بازي از قبل مي‌کند. کي‌روش تصريح کرد: تيم ايران فوتبال بهتري را به نمايش مي‌گذارد و تيمي سختکوش‌تر و نتيجه‌گيرتري شده است. شکي نيست از زماني که من هدايت تيم ملي را به عهده گرفته‌ام بازيکنان و تيم پيشرفت قابل‌توجه و چشمگيري داشته‌اند.

دستيار پيشين سرالکس فرگوسن در منچستريونايتد در ادامه اظهار داشت: زماني که براي اولين بار به ايران آمدم به ياد دارم که اگر نتوانيم بازيکن درجه A يا B يا C در سرتاسر اين کشور داشته باشيم واقعا جاي تأسف خواهد داشت. پس از گذشت 3 سال ما با تيم دوم خود مقابل کويت به ميدان رفتيم و موفق شديم اين تيم را شکست دهيم و اين بدين معناست که ايران پتانسيل فوق‌العاده بالايي دارد، فقط نياز به اين دارد که همه چيز در جاي خودش باشد و برنامه‌ريزي درستي هم صورت بگيرد.

کي‌روش در ادامه عنوان کرد: 3 سال پيش ايران در جايگاه چهارم يا پنجم قاره آسيا بود ولي امروز تيم ملي در جايگاه نخست قاره کهن است. البته به نظرم اين جايگاه واقعي ايران در آسيا نيست چون تيم‌هاي ژاپن و کره‌جنوبي همچنان جلوتر از تيم‌هاي ديگر قاره هستند ولي به هر حال اين نتايج هستند که جايگاه تيم‌ها را مشخص مي‌کنند. بودن در جايگاه نخست رده‌بندي قاره آسيا مي‌تواند باعث افزايش روحيه و عزت نفس بازيکنان‌مان شود تا انگيزه بهتري در کسب قهرماني در رقابت‌هاي آسيايي را در آنها به وجود بياورد. ژاپن و کره‌جنوبي تيم‌هاي خيلي قدرتمندي هستند ولي با سختکوشي خاص و کپي‌برداري نکردن از سيستم فوتبال اورپايي و آمريکاي جنوبي فاصله تيم‌ها در اين قاره به حداقل ممکن خواهد رسيد.

تيم ملي کشورمان در گروه F جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني‌ و‌ هرزه‌گوين همگروه است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/01/08 11:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن