تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرماني در جام ملت‌ها دردي را درمان نمي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قهرماني در جام ملت‌ها دردي را درمان نمي‌کند
بازيکن اسبق فوتبال کشورمان گفت: شايد بتوانيم قهرمان آسيا شويم اما اين قهرماني دردي از ما دوا نمي‌کند چرا که با اما و اگر قهرمان شده‌ايم اما منطق فوتبال چيز ديگري است.

هادي طباطبايي در خصوص تيم‌هاي هم‌گروه تيم ملي فوتبال کشورمان در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در سال 2015 گفت: پيش از آنکه ما از حريفانمان شناخت داشته باشيم بايد فوتبال خودمان را بشناسيم چرا که در حال حاضر پتانسيل لازم براي موفقيت را که هميشه در فوتبال ما وجود داشت وجود ندارد و گاهي پيشرفت هاي خوبي مي‌بينيم و گاهي پسرفت‌هاي بد و همين موضوع کار ما را سخت مي‌کند. ما بايد ببينيم که کشورهاي منطقه براي پيشرفت در فوتبال همه کار مي‌کنند و روي توانمندي خودشان اتکا مي‌کنند اما ما در چند سال اخير زمان لازم را از دست داده‌ايم و حتي ديديد که وقتي به آن صورت به جام جهاني رفتيم بعد از آن اتفاق خاصي نيفتاد و همين موضوع نگراني اهالي فوتبال را بيشتر کرد چراکه قطعا براي جام ملت‌ها فوتبال از تب و تاب مي‌افتد و بعد از جام جهاني فوتبال ما هم افت خواهد کرد و همين موضوع کار ما را سخت مي‌کند و اميدوارم با برنامه‌ريزي خوب اين مشکل حل شود.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه کدام حريف ايران در جام ملت‌ها مي‌تواند براي فوتبال کشورمان مشکل ساز شود، افزود: همه حريفان سخت هستند و نمي‌توان تيمي را دست کم گرفت. آنها برنامه‌ريزي خوبي دارند و به دنبال به روز شدن هستند اما نيروي انساني کارآمد ندارند. با اين همه ما نيروي انساني داريم اما برنامه‌ريزي و امکانات آنها را نداريم. با اين همه من اعتقاد دارم که نمي‌توان هيچ حريفي را از پيش بازنده دانست و بايد همه حريفان را جدي نگاه کرد.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سوال که آيا فوتبال ايران مي‌تواند در استراليا قهرمان شود، اظهار داشت: ما مي‌توانيم در اين مسابقات موفق باشيم اما با يک اتفاق! همانگونه که در کره موفق شديم اين تيم را ببريم. برد ما مقابل کره دليل نمي‌شود که ما خودمان را از آنها سرتر بدانيم. آنها کار کردند و پيشرفت مي‌کنند اما ما طي يک حادثه و فرآيند مي‌توانيم آنها را ببريم شايد هم با اين صورت بتوانيم قهرمان آسيا بشويم اما اين قهرماني دردي از ما دوا نمي‌کند چرا که با اما و اگر قهرمان شده‌ايم اما منطق فوتبال چيز ديگري است.

طباطبايي درباره شايعه تباني تيم‌هاي عربي مقابل تيم ملي فوتبال کشورمان هم افزود: خيلي نمي‌شود روي تباني عرب‌ها بحث کرد چرا که اين روزها نظارت در فوتبال بسيار زياد است اما به هر حال آنها از همه چيز استفاده مي‌کنند تا مقابل ما نتيجه بگيرند که مهم‌ترين آن ضدفوتبال است که تأثير منفي در فوتبال ما داشته اما ما بايد قوي‌تر عمل کنيم.

وي در پايان درباره ميزباني استراليا در اين مسابقات گفت: فوتبال ما از استراليا خاطره خوبي دارد و اين بيانگر اين موضوع است که بازيکنان فوتبال با عزم خوبي در اين مسابقات شرکت کنند تا بتوانند باز هم در اين کشور پرچم فوتبال کشورمان را به اهتزاز دربياورند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/07 12:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن