تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801296012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران در دور گروهي جام ملت‌ها حذف مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ايران در دور گروهي جام ملت‌ها حذف مي‌شود
مربي عربستان معتقد است تيم ايران در دور گروهي جام ملت‌هاي آسيا حذف خواهد شد.

قرعه‌کشي رقابت‌هاي فوتبال جام ملت‌هاي آسيا امروز برگزار شد و تيم ملي ايران در گروه 3 با تيم‌هاي امارات، قطر و بحرين هم گروه شد.

"خليل الزاياني" مربي عربستان در واکنش به قرعه اين کشور در جام ملت‌هاي آسيا گفت: عربستان در گروه متعادلي قرار گرفته است، البته بايد از کره‌شمالي ترسيد. اين تيم، تيم خطرناکي است و شانس زيادي براي صعود دارد. البته ازبکستان و چين نيز تيم‌هاي خوب ديگري هستند که همگي مدعي صعود از گروه محسوب مي‌شوند.

الزاياني درباره گروه 3 جام ملت‌هاي آسيا که در آن ايران قرار دارد، گفت: فوتبال ايران ديگر مانند گذشته قدرتمند نيست. نتايج اخير تيم‌هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا اين موضوع را به خوبي نشان مي‌دهد. حضور سه تيم عربي در کنار ايران باعث شده است که اين گروه پيچيدگي‌هاي زيادي داشته باشد. با اين وجود من فکر مي‌کنم امارات و بحرين از اين گروه به مرحله بعد صعود کنند و ايران نتواند جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/01/06 15:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن