تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوهای راهیان نور تبیین اندیشه و انتقال پیام شهدا به جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اردوهای راهیان نور تبیین اندیشه و انتقال پیام شهدا به جوانان است تهران بزرگ - ایرنا- مسوول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور تبیین اندیشه و انتقال پیام شهدا به جوانان است.


سرهنگ ˈکوروش فتاحیˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حضور جوانان در اردوهای راهیان نور پر شور و چشمگیر است ، اظهار داشت: بیش از 80 درصد اردوهای راهیان نور را جوانان علاقه مند به فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تشکیل می دهند.
وی افزود: اعزام کاروان های راهیان نور در راستای الگو سازی فرهنگی و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و بسط و گسترش فرهنگ عاشورایی و شهادت انجام می شود.
وی تصریح کرد: در سال جاری سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ کاروان های راهیان نور را در غالب 23 ناحیه مقاومت بسیج به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کرد.
فتاحی یادآورد شد: اعزام کاروان ها از اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
وی با بیان حضور رهبر معظم انقلاب در منطقه عمومی عملیات شکست حصر آبادان در شرق کارون گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب در سفر به خوزستان و زیارت شهدای گمنام مدفون شده در شرق کارون تاکید داشتند، عزت و سربلندی ملت و مقاومت و ایستادگی بود.
او با اشاره به اینکه بیش از ده ها هزار نفر در غالب کاروان ها راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، اظهار داشت: این افراد در مناطق عملیاتی دوکوهه، دزفول، اهواز، خرمشهر و آبادان اسکان داده شدند.
مسوول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، بازدید از مناطق جنگی، یادمان های شهدا، روایت گری عملیات ها، برگزاری مراسم شب های خاطره و برگزاری مانورها را از جمله برنامه های کاروان های راهیان نور عنوان کرد.
وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی مناسب در این مناطق عملیاتی نیز یاد آورشد: برپایی نمایشگاه عکس، کتاب، کلاس های رفع شبهات دینی، فرهنگی و سیاسی نیز از دیگر برنامه های راهیان نور است.
وی پخش فیلم ها و کلیپ های مستند از دوران دفاع مقدس، راه اندازی رادیو دوکوهه و فضا سازی و شبیه سازی شب های عملیات را از جمله برنامه هایی برشمرد که در این ایام مورد استقبال بازدید کنند ها قرار گرفته است.
تهرام/7244/1724
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن