تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترين عامل سرطان در ايران آلودگي هواست/ هشدار سازمان بهداشت جهاني جدي گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۵۳ق.ظ)
مهم ترين عامل سرطان در ايران آلودگي هواست/ هشدار سازمان بهداشت جهاني جدي گرفته شود عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: طبق بررسي هاي صورت گرفته شده از سوي کارشناسان، در حال حاضر آلودگي هوا به عنوان اصلي ترين عامل سرطان در کلانشهرها مطرح است.
محمد سالاري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: متاسفانه طي سال هاي اخير سن سرطان در کشور به شدت کاهش يافته و هم اکنون شاهد هستيم که سن سرطان در ايران به زير 30 سال رسيده است.
وي افزود: اين آمار به شدت نگران کننده است و مي طلبد که مسوولان زير ساخت هاي لازم براي جلوگيري از عواملي که سبب بروز بيماري هاي مختلف از جمله سرطان در کشور مي شود را فراهم کنند.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به هشدار سازمان بهداشت جهاني به مسوولان کشور در رابطه با آمار نگران کننده سرطان در ايران خاطرنشان ساخت: سازمان بهداشت جهاني، ايران را رتبه دار آمار سرطان در خاورميانه معرفي کرده و اين موضوع مي تواند هشدار جدي براي مسوولان کشور باشد.
سالاري با ناکافي دانستن تعداد بيمارستان هايي که در حال حاضر در سراسر شهر تهران به بيماران سرطاني خدمات ارائه مي کنند اظهارکرد: تعداد بيمارستان هايي که هم اکنون در سراسر پايتخت به بيماران سرطاني خدمات درماني ارائه مي کنند چندان کافي نيستند و براي برطرف شدن اين خلاء، وزارت بهداشت به تنهايي قادر به حل تمام مشکلات نيست.
وي تاکيد کرد: تمام ارگان هاي دولتي مي توانند براي ساخت بيمارستان سرمايه گذاري کنند ضمن اينکه بخش خصوصي نيز مي تواند بيش از پيش در اين مسير فعاليت کرده و به ياري بخش دولتي آيد.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران افزايش قيمت داروها را اصلي ترين معضل حال حاضر بيماران سرطاني دانست و اذعان کرد: طي سال هاي اخير و به دليل شرايط ويژه کشور، قيمت داروها به خصوص قيمت داروهايي که بيماران سرطاني مصرف مي کنند افزايش قابل توجهي داشته و اين ميزان افزايش توان ادامه درمان را از بسياري از خانواده گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن