تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهيم‌زاده:با تمام‌قوا به مصاف ذوب‌آهن مي‌رويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهيم‌زاده:با تمام‌قوا به مصاف ذوب‌آهن مي‌رويم
سرمربي تيم فوتبال راه آهن گفت: ما با تمام قواي خود مقابل ذوب آهن ظاهر خواهيم شد.

  منصور ابراهيم‌زاده پس از پيروزي يک بر صفر راه آهن مقابل استقلال خوزستان، در ابتدا ضمن عذرخواهي به علت عدم حضور در نشست قبل از بازي، گفت: روز گذشته يکي از دوستانم که در دوره دانشگاه با او رفت و آمد داشتم فوت کرده بود و به خاطر شرايطي که وي و خانواده‌اش داشت بايد سري به دو دخترش مي‌زدم و از همه بابت عدم حضورم عذرخواهي مي‌کنم.

وي در مورد بازي مقابل استقلال يادآور شد: فکر مي‌کنم در اين مسابقه و مسابقات انتهايي ليگ بازيکنان ما به معناي واقعي تعهد، غيرت و توانمندي خودشان را نشان داده‌اند. آنها چه از لحاظ اقتصادي و چه فوتبالي بسيار خوب ظاهر شدند و غيرتي عمل کردند. بايد به آنها دست مريزاد گفت.

سرمربي راه آهن يادآور شد:‌ بازي حساسيت ويژه‌اي داشت. ما به دنبال تثبيت بقا در ليگ بوديم و استقلال هم به دنبال صعود به رده‌هاي بالاتر بود. ما مي‌دانستيم بازيکنان سرعتي دارند که اگر اشتباه کنيم از فرصت‌ها استفاده خواهند کرد.

ابراهيم‌زاده افزود: اوايل بازي در چند موقعيت استقلالي‌ها شرايط خوبي داشتند اما فکر مي‌کنم در بقيه بازي آنطور که مي‌خواستيم بازي کرديم و در کنار تجربه و جواني بازيکنان توانستيم پيروز ميدان شويم. با حرکت اين بازيکنان باتجربه و جوان ما داشتند به گل رسيديم به آنها خدا قوت مي‌گويم. فرهنگ باشگاه ما و تعهد کاري که افراد دارند بايد اشاعه پيدا کند.

سرمربي راه آهن در مورد وضعيت باشگاه گفت: با توجه به صحبت‌هايي که صورت گرفته و خواسته‌هاي مديريت باشگاه و همچنين سازمان‌هايي که پيشنهاد دادند مجوز فروش از طرف زنجاني اعلام شده و در حال حاضر شرايط قانوني آن پيگيري مي‌شود که باشگاه چگونه واگذار شود. آن چيزي که من بايد بگويم اين است که ما تعهد کاري خود را داريم و تا آخرين لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد.

ابراهيم‌زاده در مورد اينکه راه آهن در هفته پاياني بايد به مصاف ذوب آهني برود که در خطر سقوط قرار دارد و اينکه آيا اين تيم تمام تلاش خود را براي بقا در ليگ خواهد کرد يا خير، گفت: واقعيت اين است که ما براي هر بازي چند ديدگاه داريم. يکي اينکه تلاش مي‌کنيم به رده‌هاي بالاتر صعود کنيم و دوم اينکه به دنبال تثبيت خود در ليگ بوديم. ما براي آبرو و جايگاه‌مان تمام تلاش خود را خواهيم کرد. مطمئن باشيد که در بازي پاياني هم با قدرت ظاهر خواهيم شد تا هيچ کس اين حرف و حديث‌هاي به وجود آمده به ذهنش خطور نکند.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/07 20:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن