تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813287499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اروپا و آمریکا در مقابل روسیه منسجم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اروپا و آمریکا در مقابل روسیه منسجم هستند




درحالی که خبرگزاری ایتارتاس از مخالفت آنگلا مرکل با اعمال تحریم های اقتصادی علیه مسکو خبر داده است،پایگاه اطلاع رسانی دولت آلمان بر اتحاد و انسجام اروپا و آمریکا در برخورد با روسیه درصورت اصرار بر مواضع این کشور درمورد اوکراین تاکید کرد.





خبرگزاری ایرنا: به نقل از پایگاه خبری دولت آلمان، آنگلا مرکل چهارشنبه شب بعد از ملاقات با ˈپارک گیون هیهˈ رییس جمهوری کره جنوبی در نشست خبر مشترک با وی، تاکید کرد که ما در مرحله اعمال مرحله دوم تحریم ها علیه روسیه هستیم و من امیدوارم که مجبور به اعمال تحریم های اقتصادی بیشتر علیه این کشور نشویم.

این درحالی است که خبرگزاری روسی ایتارتاس روز پنجشنبه از مخالفت صدراعظم آلمان با اعمال تحریم های اقتصادی علیه روسیه خبر داد و به نقل از وی نوشت: غرب هنوز به مرحله ضرورت اعمال تحریم های اقتصادی علیه مسکو نرسیده است.

براساس خبر پایگاه اطلاع رسانی دولت آلمان، مرکل در ادامه سخنان خود در نشست خبری مشترک با رییس جمهوری کره جنوبی خاطرنشان کرد: ما همچنان تماس های اقتصادی با روسیه داریم و من علاقمند به تشدید این اوضاع نبوده و نیستم بلکه سعی می کنم وضعیت تنش ها را کاهش دهم.

مرکل در عین حال تاکید کرد: اما باید بسیار روشن و قاطع بگویم که ما قدم سوم تحریم ها را اعلام کرده ایم و روسیه باید بداند که اگر فراتر از این اقدامی انجام داده و قراردادهای بین المللی را نقض کند ما نیز در مقابل آماده یک واکنش سرسختانه و محکم هستیم.

صدر اعظم آلمان خاطرنشان کرد: من بر این عقیده هستم که این سخنان حاوی یک پیام مهم است برای اینکه همه بدانند ما تصمیم داریم چه اقدامی انجام دهیم، من درمورد این مسئله یک اعتقاد راسخ دارم و آن اینکه اروپا منسجم و همراه با آمریکا در رابطه با روسیه اقدام خواهد کرد.






تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن