تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد مسافران اقامت کننده در زنجان به 17 هزار و 502 نفر می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعداد مسافران اقامت کننده در زنجان به 17 هزار و 502 نفر می رسد زنجان - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: تعداد مسافران اقامت کننده در زنجان به 17 هزار و 502 نفر می رسد.


علی عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این مدت یک هزار و 782 نفر در هتل ها، یک هزار و 101 نفر در مهمانپذیرها، 323 نفر هتل آپارتمان ها، 295 نفر در منازل استیجاری، یک هزار و 883 نفر در کمپ های موقت و 10 هزار و 488 نفر در کلاس های مدارس اقامت کرده اند.
وی یادآورشد: 42 هزار و 901 مسافر از سایت های گردشگری زنجان بازدید کردند.
عباسی اظهار کرد: از 29 اسفند پارسال تا پنج فروردین امسال 14 هزار و 690 نفر از گنبد سلطانیه و هفت هزار و 755 نفر از رختشویخانه بازدید کردند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: در این مدت 10 هزار و 104 نفر از موزه مردان نمکی، شش هزار و 522 نفر از غار کتله خور و سه هزار و 830 نفر از موزه صنایع دستی ساختمان دارایی بازدید کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت 50 نفر در سایر مراکز اقامتی اعم از میهمانسراهای ادارات و یک هزار و 580 نفر در 395 تخته چادر اقامت کرده اند.
عباسی ادامه داد: در این مدت 21 بازدید از مراکز اقامتی، 64 بازدید از رستوران ها و مراکز پذیرایی، شش بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و 53 بازدید از مراکز اقامت موقت انجام شده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فهرنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: در جریان این بازدید ها سه مرکز اقامتی و 10 مرکز پذیرایی تذکر دریافت کردند و دو مرکز پذیرایی تعطیل شدند.
وی افزود: از 29 اسفند پارسال تا پنج فروردین امسال یک شکایت از مراکز اقامتی و یک مرکز پذیرایی رسید که هم اکنون در دست بررسی و اقدام هستند.
7319/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن