تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820983669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه اصلي کميته امداد نگاه فرهنگي با محوريت توانمندسازي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام خاتمی:
نگاه اصلي کميته امداد نگاه فرهنگي با محوريت توانمندسازي است
زنجان -خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه دراستان و امام جمعه زنجان گفت: نگاه اصلي کميته امداد، نگاه فرهنگي با محوريت توانمندسازي است.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی خاتمی، در جريان ديدار مدير کل کميته امداد استان زنجان با آيت الله خاتمي ، نماينده ولي فقيه دراستان با يادآوري نحوه تاسيس کميته امداد افزود: امام خميني (ره) از همان اوايل پيروزي انقلاب به فکر محرومان جامعه بودند.

وي با اشاره به اينکه تاسيس کميته امداد موجب شخصيت دهي به محرومين شد اظهار داشت: بنا به گفته امام راحل (ره)محرومان ولي نعمتان ما هستند و بايد توجه ويژه اي نسبت به ارائه خدمات به آنها وجود داشته باشد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به 35 سال فعاليت صادقانه و خالصانه کميته امداد و امدادگران در خدمت رساني به محرومان تصريح کرد: در حال حاضر شاهد آن هستيم که نحوه خدمت رساني امداد به الگويي برتر در سايرکشورهاي منطقه نيز تبديل شده است.

حجت الاسلام خاتمی، همچنين با اشاره به دستاوردهاي امداد در عرصه هاي ارتقاء سلامت عمومي، ترويج ازدواج آسان، محو بيسوادي و ... از تلاشهاي اين نهاد در سطح استان تقدير کرد.

در ادامه اين ديدار مديرکل کميته امداد استان زنجان نيز ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي صورت گرفته در چند سال اخير گفت: در سال جاري نيز در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه حماسه اقتصادي اقدامات قابل توجهي توسط اين نهاد در زمينه توانمندسازي اقتصادي خانواده هاي تحت حمايت صورت گرفته است.

بهرام وليزاده کسب مقام چهارم توسط امداددر بحث رضايتمندي مراجعين (طرح افکار سنجي) درسطح استان، انتخاب دستگاه برتر در بحث اقامه نماز ، معرفي دستگاه الگو ساز درزمينه ازدواج جوانان، تلاش مطلوب در امر سواد آموزي نيازمندان و همچنين کسب رتبه برتر در استقرار نظام آراستگي اداري را از توفيقات کسب شده توسط اين نهاد طي سال جاري عنوان کرد و اظهار داشت: جمع آوري قريب به 100 ميليارد ريال زکات در استان طي سال جاري، جمع آوري بيش از 13 ميليارد ريال کمک مردمي در جشن نيکوکاري از موفقيت هايي است که توسط اين نهاد در بحث مشارکت هاي مردمي حاصل شده است.

 


۱۳۹۳/۱/۷ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن