تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكريم خانواده شهدا وظيفه همگان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۴ق.ظ)
تكريم خانواده شهدا وظيفه همگان است معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در ديدار با خانواده شهيد "سيد نصرت اله موسوي راد" دراستان لرستان گفت : تكريم و تجليل از خانواده شهدا وظيفه همگان مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار"محمود تشکري" در اين ديدار با تبريک سال نو ، زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداء را از والاترين ارزش ها دانست و اظهارداشت : ارج نهادن به جايگاه شهيدان، و ادامه راه آنها، يک وظيفه همگاني است.
وي با بيان اينکه شهداء همانند چراغ هدايت و مايه عزت و اقتدار کشور هستند ، گفت: تا زماني که در کشور فرهنگ شهادت و از خود گذشتگي وجود داشته باشد اين کشور و اين انقلاب استوار و پا برجا خواهد ماند.
"سردار تشكري" تكريم از اسوه هاي رشادت ، شجاعت و ايثار كه در راه ارزش هاي والاي اسلام و در راه خدا بهترين هستي خود را نثار كردند از وظايف همه آحاد جامعه دانست و تصريح كرد : بايد راه و روش شهيدان در جامعه براي هميشه جاري و ساري باشد .
اين مقام ارشد انتظامي ، گفت : به برکت وجود ولايت فقيه ، فداکاري شهدا ، ايثارگران ، زحمات مسئولان و دلسوزان انقلاب ، ايران اسلامي توانسته توطئه هاي دشمنان را خنثي و در برابر ياوه گويي هاي آنان بايستد .
معاون هماهنگ كننده ناجا در ادامه بيان كرد : شهدا سند افتخار و پرچم دار امنيت و طلايه داران عزت و شرف کشور هستند و ما اکنون وظيفه داريم ، ضمن پيروي از ولايت فقيه ، وارثان خون شهدا باشيم تا بتوانيم در مقابل شهدا و امام شهيدان سربلند باشيم.
"سردار تشکري" رسيدگي به مشکلات خانواده هاي شهدا از اهم وظايف دانست و خاطرنشان کرد : امنيت و آسايش و آرامش امروز ثمره خون پاک شهدا است .
گفتني است ، روز گذشته سردار "محمود تشكري" معاون هماهنگ كننده ناجا به همراه سردار "محمد قنبري" فرمانده انتظامي استان لرستان و سردار "ناصر يزدآبادي" معاون مهندسي ناجا با خانواده شهيد "ستوانسوم سيد نصرت اله موسوي راد" در شهرستان خرم آباد ديدار و با اهداء هدايايي از آنان تجليل كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن