تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 13درصدی اسکان گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد گزارش خبری/
رشد 13درصدی اسکان گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد
یاسوج – خبرگزاری مهر: شهر یاسوج در دامنه دنا این روها مملو از مسارفان نوروزی است با این حال صبح امروز این شهر در مه فرو رفت تا مسافران نوروزی برای نیم روزی دیگر در این شهر ماندگار شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران در این شهر کوهستانی که یکی از پربارش ترین شهرهای کشور است، از عصر چهارشنبه آغاز شد و تا شب گذشته ادامه داشت. با این حال بارش باران موجب شد تا مسافران نوروزی برای در امان ماندن از سرما و باران به مدارس و دیگر اماکن آماده شده برای اسکان مسافران پناه بیاورند. شب گذشته تمامی مدارس شهر یاسوج مملو از مسافر بود و مسئولین این شهر و گروههای مردمی تا پاسی از شب به اسکان مسافران نوروزی پرداختند. صبح امروز نیز مه صبح گاهی مناطقی از این شهر و گردنه های محورهای مواصلاتی منتهی به آن را فرا گرفت. تردد در محورهای ارتباطی استان در جریان است با این حال به گفته رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تمامی محورهای مواصلاتی این استان باز هستند و تردد در آنها در جریان است.

منوچهر سیاهپور به خبرنگار مهر گفت: صبح امروز برخی گردنه های محورهای ارتباطی شهر یاسوج دچار مه گرفتگی شده بودند که این مه تا ظهر امروز به طور کامل برطرف می شود. کاهش 35درصدی تصادفات رانندگی وی همچنین در ادامه از کاهش 35 درصدی تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروزی امسال خبرداد. سیاهپور گفت: در این مدت تنها دو حادثه منجر به فوت در محور گچساران به باشت روی داده که دو نفر جان خود را از دست دادند. وی محورهای ارتباطی بابامیدان – یاسوج – اصفهان را پرتردد ترین محور ارتباطی استان عنوان کرد و بیان داشت: پس از آن محور گچساران به بهبهان و گچساران به باشت پرتردد ترین محورهای ارتباطی استان است.

سیاهپور با اشاره به وضعیت ناپدار جوی، از مسافران نوروزی خواست نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را برای سفری امن و بی خطر رعایت کنند. رشد 13درصدی اسکان مسافران نوروزی اما استان کهگیلویه و بویراحمد که در نقطه اتصال جنوب به مرکز کشور قرار دارد این روزها و با نزدیک شدن به پایان تعطیلات شاهد رشد ورود و اقامت گردشگران است. مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از رشد 13 درصدی اسکان گردشگران و میهمانان نوروزی در مدارس این استان در تعطیلات امسال خبرداد. هادی زارع پور به خبرنگار مهر گفت: تعداد55هزار و980نفرفرهنگی وغیرفرهنگی دراستان کهگیلویه وبویراحمد اسکان یافتند.

وی بیان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا صبح امروز تا هفتم فروردین 111هزار و960نفر روز درمدارس کهگیلویه وبویراحمد اسکان داده شد. وی افزود: در مجموع 11هزار و194 خانوار شامل خانواده های فرهنگیان و سایر اقشار در مدارس این استان اسکان یافته اند. مدارس یاسوج و گچساران میزبان بیشترین مسافر نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرهای یاسوج، گچساران و باشت تا پایان روز هفتم فروردین ماه  بیشترین گردشگران را در مدارس اسکان داده اند. زارع پور بیان داشت: 12 پایگاه ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهرهای این استان برپا شده است. وی افزود: 191 مدرسه با یکهزار و472کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در13شهرستان ومنطقه استان تجهیز شده است.

زارع پور بیان داشت: مدارس در سه بخش كاملاً تجهيز، نيمه تجهيز و عادي دراختيار ميهمانان نوروزي قرار مي گيرد. به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروزی و گرمتر شدن هوا، بر میزان مسافران نوروزی در شهر یاسوج اضافه می شود و براین اساس لازم است مسئولین اماکن بیشتری را به اسکان گردشگران در این شهر اختصاص دهند.  


۱۳۹۳/۱/۷ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن