تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش لرستان میزبان 38 هزار و 411 مسافر بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آموزش و پرورش لرستان میزبان 38 هزار و 411 مسافر بود خرم آباد - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ستادهای اسکان این نهاد در هفته نخست تعطیلات نوروزی میزبان 38 هزار و 411 نفر در قالب هفت هزار و 156 خانواربوده است.


گودرز کریمی فرروز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه آموزش و پرورش لرستان میزبان 57 هزار و 617 نفر روز مسافر نوروزی بوده افزود: در هفتمین روز تعطیلات نوروزی هفت هزارو 373 نفر در قالب یکهزار و 335 خانوار و 11 هزار و 58 نفر روز مسافر توسط ستاد اسکان پذیرش شده است.
وی اظهار داشت: از لحاظ رتبه بندی ستادهای اسکان و پذیرش مسافرین نوروزی در استان تا کنون شهرستان خرم آباد بیشترین تعداد مسافر را به خود اختصاص داده و شهرستانهای بروجرد و پلدختر در رتبه های بعدی قرار دارند.
وی تصریح کرد: لرستان به لحاظ دارا بودن جاذبه های مختلف گردشگری پایتخت ژئو توریسم کشور معرفی شده و تاریخ کهن این سرزمین و یادمان های به جای مانده از آن مانند قلعه ها، پل ها، سنگ نوشته ها، غارهای مسکونی پیش از تاریخ و غارهای منقوش همگی جزو جاذبه های توریستی این استان به شمار می آیند.
به گفته کریمی فر اداره کل آموزش و پرورش لرستان تعداد 147 مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی را با هزار و 500 اتاق با تجهیزات متعارف برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم کرده است.
وی با اشاره به اضافه شدن پنج مرکز آموزشی در قالب 56 اتاق به مراکز اسکان گفت: بر همین اساس لرستان در پذیرش و اسکان مسافرین نوروزی رده یازدهم کشوری خود را حفظ کرده است.
7269/630
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن