تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدارحزب الله لبنان / تخریب اماکن مقدس در سوریه را متوقف کنید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در واکنش به تعرض داعش به مقام صحابی رسول گرامی (ص) هشدارحزب الله لبنان / تخریب اماکن مقدس در سوریه را متوقف کنید بیروت – ایرنا – حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به گروه های تروریستی تکفیری که مبادرت به تخریب اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در سوریه می کنند، هشدار داد تا این جنایات را متوقف کنند.


به گزارش ایرنا ، در بیانیه حزب الله که شامگاه چهارشنبه منتشر شد، همچنین اقدام گروه تروریستی تکفیری موسوم به دولت اسلامی درعراق و شام(داعش) در تعرض به اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در سوریه از جمله تخریب مقام های عمار یاسر صحابی جلیل القدر و اویس قرنی سید تابعین رسول گرامی اسلام (ص) بشدت محکوم شده است.
در این یبانیه آمده است: تکفیری کینه جو باردیگر مرتکب جنایت تخریب و نابودی مقام دو تن از صحابه و تابعین گرامی رسول گرامی (ص) در سوریه شد و این جنایت ناشی از کج فهمی و تفسیر اشتباه از دین است.
حزب الله خاطرنشان کرده است که این جنایت باعث غم و اندوه مسلمانان در سراسر جهان شده که نگران تعرض تکفیری های کینه جو به مقام های دیگر شخصیت های بزرگ اسلام در سوریه هستند.
در بیانیه حزب الله آمده است که اقدام گروه داعش در تخریب مناره های دو مقام عمار یاسر و اویس قرنی ، مقدمه ای برای تخریب کامل این دو مقام در سایه سکوت کامل در قبال این جنایت وحشتناک است که احساسات مسلمانان را در خصوص اهانت به مقدساتشان جریحه دار کرده است.
در این بیانیه تصریح شده است که اگر درمقابل این جنایت جدید تکفیری ها که بیانگر حرص شدید آنها برای تعرض و اهانت به مقام ها و مقدسات است، سکوت شود، دامنه این گونه جنایات خود را گسترش خواهند داد.
حزب الله از مسئولان ذیربط خواسته است تا با تحمل مسئولیت های خود برای متوقف کردن این جنایات و مفسده های مستمر اقدام کنند و درغیر این صورت و ادامه این جنایات که به ایجاد فتنه و گسترش شکاف بین فرزندان امت منجر می شود، شریک خواهند بود.
گروه تروریستی تکفیری داعش بامداد چهارشنبه مقام های عمار یاسر و اویس قرنی از بزرگان صدر اسلام را در شهر الرقه در شرق سوریه تخریب کرد.
شیعیان از جمله لبنان، عراق، ایران وسوریه برای زیارت شهدای جنگ صفین و بویژه این دو یار نزدیک پیامبر گرامی (ص) و حضرت علی (ع) به شهر الرقه سفر می کردند.
گروه تروریستی تکفیری داعش از حدود یک سال قبل تاکنون قسمت هایی از شهر الرقه را اشغال کرده است.
گروه های تروریستی تکفیری پیشتر نیز مقام های بزرگان صدر اسلام از جمله حجر بن عدی را تخریب کرده اند.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن