تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814695417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پراندلي روي نيمکت ايتاليا ماندني شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پراندلي روي نيمکت ايتاليا ماندني شد
سرمربي تيم ملي ايتاليا از توافق با فدراسيون فوتبال اين کشور براي تمديد قراردادش خبر داد.

  چزاره پراندلي، سرمربي تيم ملي ايتاليا عنوان کرد که درهاي تيم ملي همچنان به روي توتي و کاسانو باز خواهد بود و همچنين اظهار کرد که قرارداد جديد فدراسيون فوتبال ايتاليا براي تمديد را پذيرفته است.

به گزارش ايسنا، پراندلي در مصاحبه با راي اسپورت گفت: احساس غرور مي‌کنم، وقتي پيشنهاد جديد فدراسيون فوتبال به دستم رسيد بسيار خوشحال شدم، چراکه قبل از اينکه هر نتيجه اي در جام جهاني اتفاق بيافتد، آن ها پيشنهادي براي تمديد قرارداد دو ساله به من دادند. شايد اينها به خاطر کارهايي باشد که ما در چند سال اخير انجام داده ايم. عملکرد ما در چند ماه اخير بسيار خوب بوده است. من قرارداد جديد فدراسيون را پذيرفتم، امّا در خصوص جزئيات صحبتي نکرديم. اما در کل من بعد از جام جهاني 2014 هم سرمربي ايتاليا خواهم بود. "

پراندلي در خصوص حضور توتي و کاسانو در تيم ملي گفت: توتي و کاسانو دو بازيکن حرفه اي هستند که در حال حاضر عملکرد بسيار خوبي را دارند، اما به هر حال بازيکنان جوان بسياري هم عملکرد خوبي داشته اند و نبايد ناديده گرفته شوند.من هيچ وقت در را به روي کاسانو و توتي نبسته ام، با توجه به شرايط آمادگي بدني بازيکنان، تصميم را خواهم گرفت."

پراندلي از تيم هاي مدعي فتح جام جهاني نيز گفت: برزيل، اسپانيا، آلمان و آرژانتين، اما ما هم حرفهايي براي گفتن خواهيم داشت. "



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/07 02:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن