تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815322350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابجايي ۲ ميليون و ۶۰۰ هزار نفر در سال ۹۲


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۲۴ب.ظ)
از طريق پايانه‌ها و پاركسوارهاي مسافربري شهرداري قم صورت گرفت: جابجايي ۲ ميليون و ۶۰۰ هزار نفر در سال ۹۲ مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم گفت: در سال گذشته از كل پاركسوارها و پايانه‌هاي قم ۲ ميليون و ۶۰۰ هزار نفر جابجا شدند كه ۷۰ هزار نفر آنها به عتبات عاليات اعزام شده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد تركمن با اشاره به اقدامات سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم در سال ۹۲ ابراز داشت: در اين سال تلاش كرديم نقايص موجود در سال‌هاي قبل را برطرف كرده و مردم را به استفاده بهتر از خدمات سازمان تشويق كنيم.
وي افزود: افتتاح بلوار ۴۰ متري مسافر در شرق پايانه مركزي براي دسترسي آسان به پايانه يكي از اقدامات سازمان در سال گذشته بود.
مدير عامل سازمان پايانه‌هاي شهرداري قم اظهار كرد: يكي ديگر از اقدامات سال گذشته سازمان پايانه‌ها افتتاح سفره‌خانه سنتي شهر در پاركسوار شمالي براي خدمت‌رساني به زائران و تأمين مايحتاج اوليه آنان بود كه در كنار ساخت بازارچه و اغذيه فروشي پايانه مركزي، اقدام خوبي در راستاي ارتقاي سطح رفاه مسافران به شمار مي‌رود.
تركمن با اشاره به افتتاح خوابگاه رانندگان در پايانه مركزي شهر گفت: ساخت اتاق فني براي كنترل كيفي اتوبوس‌هاي برون شهري از ديگر اقدامات سال گذشته سازمان پايانه‌هاي شهرداري قم است.
وي با اشاره به ساخت سرويس‌هاي بهداشتي در پايانه وليعصر افزود: خريد دستگاه اسكرابر براي شست‌وشوي مكانيزه در سالن كوثر پايانه مركزي و پيگيري براي نصب خودپرداز در اين سالن از ديگر اقداماتي بود كه سال ۹۲ انجام شد.
مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم به ساخت نمازخانه در پاركسوار شمالي اشاره كرد و گفت: تعامل با حوزه‌هاي علميه براي افتتاح يك ايستگاه فرهنگي و استقرار روحاني در پايانه مركزي براي پاسخگويي به سئوالات شرعي از جمله اقدامات فرهنگي سازمان در سال گذشته بود تا پايانه مسافربري شهر قم در تناسب با مختصات اين شهر، داراي ويژگي‌هاي خاص فرهنگي باشد.
رنگ‌آميزي و نقاشي ديوارهاي اطراف پايانه مركزي و آذين بندي نمازخانه و پايانه در ايام مناسبت‌ها از جمله اقدامات سازمان پايانه‌ها در سال گذشته براي بهبود فضاي پايانه براي مسافران است.
تركمن با اشاره به تعامل اين سازمان با اداره‌كل كتابخانه‌هاي عمومي استان براي استقرار يك واحد كتابخانه سيار در پايانه و توزيع كتاب رايگان گفت: در كنار اين اقدامات تلاش كرديم با تجهيز امكانات در پايانه خرمشهر، فضا را براي پذيرايي از مسافران و زائران كريمه اهل بيت(ع) آماده كنيم.
وي با اشاره به اقدامات سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم براي پذيرايي از زائران نوروز امسال خاطرنشان كرد: تلاش كرديم با كاشت نهال و آماده‌سازي فضاي سبز براي پذيرايي از مهمانان شهر قم آماده نماييم.
وي به نصب بنرهاي خير مقدم و راهنما در پايانه‌ها اشاره كرد و گفت: سياه پوش كردن فضا و نصب بنرهايي با موضوع بهار فاطمي به همراه توزيع بروشورهايي در اين رابطه از ديگر اقدامات ما در اين حوزه بود.
مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم به بازسازي و نظافت سرويس‌هاي بهداشتي پيش از آغاز سفرهاي نوروزي اشاره كرد و بيان داشت: براي ارتقاي امنيت سفرهاي نوروزي جلسه‌اي با مسئول انتظامات و رئيس پاسگاه داشته‌ايم تا نوروز ايمني براي زائران رقم بخورد.
تركمن در بخش ديگري از سخنانش به برنامه‌هاي اين سازمان در سال ۹۳ اشاره كرد. وي پيگيري تملك و احداث پايانه جنوبي و شمالي را از اولويت‌هاي كاري براي سال جاري دانست و گفت: حجم سفرها به شهر مقدس قم در حال افزايش است و متناسب با آن بايد ظرفيت‌هاي ما نيز براي پذيرايي از زائران ارتقا يابد.
وي ادامه داد: يكي از مهم‌ترين اقداماتي كه براي سال آينده برنامه‌ريزي شده افتتاح سايبان در محوطه پايانه مركزي در راستاي خدمت‌رساني بهتر به مسافران است.
افتتاح يك سفره خانه سنتي در پايانه مركزي و توسعه اين پايانه از جمله اقداماتي است كه سازمان پايانه‌ها در سال جاري براي خود برنامه‌ريزي كرده است.
مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم با اشاره به آمار جابه‌جايي مسافر از پايانه‌هاي مسافربري قم گفت: در سال گذشته از كل پاركسوارها و پايانه‌هاي قم ۲ ميليون و ۶۰۰ هزار نفر جا به جا شدند كه ۷۰ هزار نفر آنها به عتبات عاليات اعزام شده‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن