تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814734111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارثِ فرزند شهید مدافع حرم از پدر+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ارثِ فرزند شهید مدافع حرم از پدر+تصاویر
فرزند شهید مهدی محمدحسین یاغی پس از شهادت پدر لباس نظامی و کلاه منقش به حزب‌الله و مقاومت اسلامی را بر تن کرد و نام خود را در بین مدافعان حرم و نیروهای حزب‌الله به ثبت رساند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از ابنا، «مهدی محمدحسین یاغی» به تاریخ اول فروردین 1368 شمسی در شهر بعلبک واقع در منطقه‌ی بقاع لبنان متولد شد.

وی در سنین نوجوانی به صفوف رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان پیوست و هنگام آغاز تجاوزِ مزدورانِ عربی ـ عبری ـ غربی به حریم عقلیه‌ی بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س)، وارد یگان‌های مدافعِ حرم زینبی گردید.

مهندس کامپیوتر «مهدی محمدحسین یاغی» با نامِ نظامی "کرار" به تاریخ 9 مرداد 1392 شمسی مصادف با 22 رمضان 1434 قمری در نبرد رویارو با تروریست‌های تکفیری و دشمنان قسم خورده‌ی نهضتِ حسینی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«کرار مهدی یاغی» فرزند شهید مهدی محمدحسین یاغی پس از شهادت پدر یونیفرم نظامی و کلاه منقش به حزب‌الله و مقاومت اسلامی را بر تن کرده و نام خود را در بین مدافعان حرم و نیروهای حزب‌الله به ثبت رسانده است.

و اینگونه است که در مکتب مجاهدان حزب‌الله لبنان، جهاد و شهادت را پسر از پدر به ارث می‌برد و برای فرزندانش به یادگار می‌گذارد...



 


 









تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن