تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه تهدیدی علیه سایت‌های اتمی اوکراین نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: "روسیه تهدیدی علیه سایت‌های اتمی اوکراین نیست"
وزارت امور خارجه روسیه اتهام‌های اعلام شده از سوی اوکراین مبنی بر اعمال تهدید از سوی روسیه برای سایت‌های اتمی این کشور را به عنوان تلاشی برای مقصر دانستن دولت جدید اوکراین در بی‌ثباتی اوضاع کنونی این کشور رد کرد.
آفتاب: به گزارش ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری نووستی،‌ نمایندگان اوکراین در نشست امنیت اتمی در لاهه در کنار مقام‌های ارشد از 53 کشور جهان،‌ مسکو را به اعمال تهدید علیه امنیت رآکتورهای اتمی در اوکراین متهم کرده و از جامعه بین‌الملل خواستند تا از این رآکتورها حفاظت کند.


وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوضاع کنونی در اوکراین با توجه به امنیت تاسیسات اتمی در این کشور ممکن است در نتیجه عدم صلاحیت دولت جدید این کشور باشد نه مداخله روسیه.


این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود آورده است: مسکو به انجام تعهدات خود در قبال اوکراین در تامین سوخت اتمی و کمک به ابقای امنیت اتمی در این کشور ادامه می‌دهد؛‌ کشوری که هم اکنون 15 رآکتور اتمی دارد.


اوایل سال جاری میلادی،‌ رهبران مخالف دولت کی‌یف در میدان استقلال اوکراین تجمع کرده و تهدید کردند که خطوط لوله گازی را که از قلمروی این کشور عبور می‌کند، منفجر می‌کند.


وزارت خارجه روسیه با اشاره به این مساله که مسکو امیدوار است سیاست افراط‌گرایی در اوکراین توسط جامعه بین‌الملل رد شود، اعلام کرد: معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی (ان.پی.تی) در معرض خطر است. اوکراین دستور کاری خود را درباره این نشست بین‌المللی با متهم کردن مسکو در نقض یکپارچگی اوکراین تغییر داده است.


روسیه دولت جدید اوکراین را به رسمیت نشاخته است.






تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن