تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812518296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهروان: چراغ خاموش دنبال شايعات مي‌رويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بهروان: چراغ خاموش دنبال شايعات مي‌رويم
مسئول کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: مطمئن باشيد هر موضوعي درباره شايعات بشنويم چراغ خاموش به دنبال آن مي‌رويم تا ببينيم اين صحبت‌ها گمانه‌زني است يا واقعيت.

غلامرضا بهروان در خصوص برگزاري هفته‌هاي پاياني ليگ دسته اول گفت: همه تلاش ما اين است که اين بازي‌ها منظم برگزار شود و به تعطيلي نخورد و باشگاه‌ها هم با فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ همکاري کردند اما بحثي که هميشه در اواخر ليگ به وجود مي‌آيد بحث شايعه‌هايي است که در موارد زيادي پشتوانه‌اي ندارد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: ما واقعا از کساني که در اين زمينه اطلاعاتي دارند درخواست مي‌کنيم تا موارد مستندشان را به ما بگويند و ما هم با کمال احترام و مسئوليت‌پذيري اين موضوعات را پيگيري خواهيم کرد. در همين رابطه ما جلسات متعددي برگزار کرديم و براي بازي‌هاي پاياني ليگ دسته اول از تيم‌هاي قوي براي نظارت بر بازي‌ها استفاده خواهيم کرد. مطمئن باشيد که هر موضوعي درباره شايعات بشنويم چراغ خاموش به دنبال آن مي‌رويم تا ببينيم اين صحبت‌ها گمانه‌زني است يا واقعيت.

بهروان در پاسخ به اين سوال که اگر تيمي مثل نفت مسجدسليمان يا تيم‌هاي مشابه که شانس زيادي براي ليگ برتري شدن دارند اما از نظر الزامات AFC شرايط خوبي ندارند راهي ليگ برتر شوند، تکليف چيست، افزود: ما از همان ابتدا به مسئولان تيم نفت مسجدسليمان اين موضوع را گفتيم که به آنها برخورد. ما نبايد براي اجراي قانون از کسي اجازه بگيريم چرا که اين مسائل الزامات سازمان ليگ نيست بلکه الزاماتي است که AFC براي ما تعيين کرده است. ما به دنبال توسعه فوتبال هستيم اما اين دليل نمي‌شود که براي توسعه فوتبال از الزامات و بديهيات چشم‌پوشي کنيم. همه چيز تيم‌هاي ليگ برتري بايد استاندارد باشد و فقط نبايد به زمين چمن ورزشگاه اکتفا کرد. بحث هتلينگ، فرودگاه، دسترسي به استاديوم و ... از الزامات کنفدراسيون فوتبال آسياست. شما ببينيد که تيمي مثل گهر نيم فصل در کرج ميزبان بازي‌هايش بود اما جامعه فوتبال ديگر چنين شرايطي را نمي‌پذيرد.

وي ادامه داد: اگر هم تيمي با اين شرايط به ليگ برتر صعود کند ما برابر مقررات با آنها برخورد مي‌کنيم و تيم‌هايي که شرايط استاندارد نداشته باشند نمي‌توانند در ليگ برتر بازي کنند. اين تيم‌ها بايد آيين‌نامه را بخوانند و اخطارها را جدي بگيرند نه اينکه فکر کنند با فشار مردم مي‌توانند کارهايشان را پيش ببرند.

بهروان در پايان در مورد کسر امتياز از سه تيم دسته اولي توسط کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: اين رأي‌ها از کميته انضباطي به ما ابلاغ شده و طي آن از تيم‌هاي شهرداري ياسوج، نفت مسجدسليمان و نفت گچساران به دليل تخلفات صورت گرفته يک امتياز کم شده است البته گويا اين تيم‌ها مدعي شدند که اعتراض کردند اما اعتراض بايد با پرداخت هزينه دادرسي همراه باشد و اگر اينطور نباشد قابل رسيدگي نيست هر چند که در زير نامه ارسال شده به ما نوشته شده که اين آراء قطعي نيست.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/01/06 12:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن