تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

2900 هیئت مذهبی مازندران شناسنامه دار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران اسکندرزاده:
2900 هیئت مذهبی مازندران شناسنامه دار شدند
بابل - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هیئات مذهبی تبلیغات اسلامی مازندان، صدور دو هزار و 922 کارت شناسایی هیئات مذهبی و برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی را از جمله اقدامات سال گذشته این شورا بیان کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله اسکندرزاده صبح چهارشنبه در نشست کارشاسان و هیئات مذهبی افزود: درخواست اعتبار 450 میلیون ریال برای تهیه تجهیزات هیئات مذهبی فعال، سرکشی از شورای هیئات مذهبی، برپایی اردوی فرهنگی سیاحتی و ... از دیگر اقدامات بوده است. مسئول آموزش دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی نیز، گفت:  ارتقای سطح کمی و کیفی  آموزشهای عمومی و تخصصی قرآن کریم، گسترش و اشاعه فرهنگ قرآنی در تمامی مناطق و نقاط استان، شنلسایی،جذب و گسترش و هدایت استعداد قرانی و ایجاد زمینه مناسب برای افزایش توان قرآن خوانی اقشار مختلف جامعه و تامین و تربیت منابع نیروی انسانی متعهد و کار آمد از جمله فعالیت های این واحد بوده است. رحمت الله حسن نژاد  ادامه داد: ساماندهی معلمان، مدرسان، داوران و مبلیغان قرآن مجید به موازات تحکیم مبانی اعتقادی و اخلاقی و تقویت بنیه علمی و تخصصی آنها و توسعه آموزش های عمومی در راستای تحقق نهضت قرآن آموزی شامل روخوانی، روانخوانی، ترجمه و درک مفاهیم قرآن مجید در سطوح و مراحل مختلف از دیگر برنامه ها در سال گذشته بود. این مسئول قرآنی همچنین اظهار داشت: در جهت نیل به این اهداف مقدس و جایگاه ویژه قرآن کریم در سطح جامعه، دارالقرآن الکریم مازندران علاوه بر اجرای موفق  طرح های آموزشی ابلاغی اعم از طرح های عمومی و تخصصی از قبیل طرح جامع نهضت قرآن آموزی و آموزش کارکنان دولت،تربیت کادر متخصص و آموزش ترجمه و تفسیر  با توکل به خداوند اقدام به تدوین و طراحی برنامه های آموزشی کارآمد کرده که موجب رسیدن به اهداف مشخص  شد تا حدی که طرح های موجود مورد استقبال سایر استانها قرار گرفته و تعدادی از استانها در حال اجرای طرحها هستند.

آسیه رجبی مسئول کتابخانه علامه سعیدالعلما گفت: کتابخانه علامه سعیدالعلماء بارفروشی به منظور توسعه واعتلای دانش و کسب آگاهی بهتر و شناخت مجهولات و جهت پر کردن اوقات فراغت، بالابردن سطح معلومات اعضاء و همگام بودن با دانش و تکنولوژی اقدام به برگزاری مسابقاتی با عناوین خاطره نویسی به مناسبت عید نوروز، فلسطین و انتفاضه و نقاشی به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی کرده که پس از قرعه کشی به چهار نفر از شرکت کنندگان جوایز خوبی اهدا شد.


۱۳۹۳/۱/۶ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن